|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Blodpølse og snegler.
|
|
|
#2 |
|
Borte
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?
Og bamsemums?
|
|
|
#5 |
|
Borte
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?
Ja!
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Kaviar, makrell i tomat og oster.
|
|
|
#7 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Blodmat klarer jeg ikke. Og jeg spiser aldri mer ål. Ellers er det jo en del eksotiske dyr/insekter jeg ville vegret meg for å smake på, men jeg har ikke fantasi nok til å nevne alle.
|
|
|
|
#8 |
|
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Blodmat, lever og rogn hadde jeg ikke klart å få ned uansett.
|
|
|
#9 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Mat jeg har smakt men ikke klarer er pinnekjøtt, lutefisk og lever. Jeg blir like irritert hver gang resten av slekta smatter og akker seg over hvor nyyydelig pinnekjøttet er når jeg selv virkelig ikke kan fatte hvorfor det er så sabla godt.
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Kokos klarer jeg ikke. Det har jeg ikke spist siden jeg var liten og overspiste meg på noe godteri med kokos. Jeg kan spise mat med kokosmelk i da, så det hindrer meg lite i hverdagen. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Eg klarer ikkje puddingar, og det må vere konsistens, for eg ser ikkje noko anna som fiskeboller, karamellpudding og sitronfromasj har til felles. Ut over det er eg ikkje spesielt kresen, men eg spis lite kaviar, honning og sylteargurk dersom eg kan styre unna det. Honning i bakverk eller i te er godt, men eg klarer ikkje forstå dei som har honning på brødskiva.
|
|
|
|
#12 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Lever, Sodd, gravet laks, port salut, torskerogn
|
|
|
#13 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Reker er ikke min greie. Jeg sliter bare ved lukta og synet av dem, så å spise dem er helt utenkelig. Det samme med krabbe, hummer, skjell og annen sjømat. Fisk liker jeg heldigvis.
|
|
|
#14 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Sånn i det hverdagslige så er det vanlig gulost, grøt og sjokoladepudding/puddingkonsistens. Der har jeg virkelig ikke sjans! Jeg har fra jeg var baby aldri fått i meg grøt, jeg nektet visst å spise grøt da foreldrene mine begynte å gi meg. Egentlig litt rart, at det kan starte så tidlig.
|
|
|
#15 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Når dere sier at dere ikke liker honning, gjelder det alle typer honning? Vanlig lynghonning synes jeg kun er godt i matlaging og sånt, mens akasiehonning smaker nydelig rett fra flasken. Det kan jo ikke sammenlignes
|
|
|
|
#16 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Når jeg leser hva dere svarer, kommer jeg i tillegg på brunost, prim, fiskelever og blodmat.
|
|
|
#18 |
|
wizzzard
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Det er ein del ting eg ikkje har lyst til å smake på, østers for eksempel trur eg at eg hadde hatt store problemer med å få i meg, men eg har heller aldri prøvd. Rått kjøtt/rå fisk etc har eg heller aldri smakt, og har ingen ønsker om det.
|
|
|
#19 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Noen ting serveres jeg så sjelden (les: aldri) at jeg ikke egentlig regner det for ting jeg prøver å unngå. Som f eks. snegler. Da måtte jeg vært på restaurant som serverte snegler, og da kunne jeg jo bare bestilt noe annet.
|
|
|
|
#20 |
|
kamerat
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Banan.
|
![]() |
|
|