|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Når dere sier at dere ikke liker honning, gjelder det alle typer honning? Vanlig lynghonning synes jeg kun er godt i matlaging og sånt, mens akasiehonning smaker nydelig rett fra flasken. Det kan jo ikke sammenlignes
|
|
|
|
#22 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Når jeg leser hva dere svarer, kommer jeg i tillegg på brunost, prim, fiskelever og blodmat.
|
|
|
#23 |
|
Borte
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?
Og bamsemums?
|
|
|
#25 |
|
wizzzard
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Det er ein del ting eg ikkje har lyst til å smake på, østers for eksempel trur eg at eg hadde hatt store problemer med å få i meg, men eg har heller aldri prøvd. Rått kjøtt/rå fisk etc har eg heller aldri smakt, og har ingen ønsker om det.
|
|
|
#26 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Noen ting serveres jeg så sjelden (les: aldri) at jeg ikke egentlig regner det for ting jeg prøver å unngå. Som f eks. snegler. Da måtte jeg vært på restaurant som serverte snegler, og da kunne jeg jo bare bestilt noe annet.
|
|
|
|
#27 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Sopp! De er så utrolig ekle, både synet, lukten, smaken og konsistensen. Jeg klarer heller ikke spise pinnekjøtt uten å brekke meg, en "svangerskapsskade" jeg har med meg fra da jeg var gravid med eldste, og fikk servert dårlig pinnekjøtt på et julebord da jeg var 10 uker på veg.
Sist redigert av Flubby : 29-01-13 kl 12:05. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Blodmat, lever og rogn hadde jeg ikke klart å få ned uansett.
|
|
|
#29 |
|
kamerat
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Banan.
|
|
|
#30 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Blodpudding, lungemos, østers og snegler.
|
|
|
#32 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Blodmat unngår jeg, men det er jo ikke akkurat så vanskelig, og østers spiser jeg ikke mer etter en matforgiftningsrunde. Jeg var et veldig kresent barn og spiste veldig lite, så min mor syns det er et under at jeg nå er så og si altetende.
|
|
|
#33 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Blåskjell o.l, muggoster (vellagret gulost er vel det mest 'spesielle' jeg liker), crabsticks, gravlaks, sushi frister ikke, aspikk (hvem sin ide var det?), lutefisk, røkt torsk, og sikkert noe mer. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Mat jeg har smakt men ikke klarer er pinnekjøtt, lutefisk og lever. Jeg blir like irritert hver gang resten av slekta smatter og akker seg over hvor nyyydelig pinnekjøttet er når jeg selv virkelig ikke kan fatte hvorfor det er så sabla godt.
|
|
|
#36 |
|
Borte
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?
Ja!
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Kokos klarer jeg ikke. Det har jeg ikke spist siden jeg var liten og overspiste meg på noe godteri med kokos. Jeg kan spise mat med kokosmelk i da, så det hindrer meg lite i hverdagen. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Hvalkjøtt. Samme hvor godt det er tilberedt. Jeg aner ikke hvorfor, det virker nesten psykisk. Kanskje jeg har barndomstraumer knyttet til det.
|
|
|
#39 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Jeg har fått østers, og kommer nok ikke til å velge det igjen. Sild har jeg så mange dårlige minner om at jeg får det fremdeles ikke ned. Jeg har hatt en uheldig episode med chevre, men andre ganger har det vært spiselig. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Spinnoff: Finnes det ting som du ikke spiser?Sild/ansjos og innmat glemte jeg. Det er det helt umulig å få ned. |
|
|
|
![]() |
|
|