Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-13, 14:24   #401
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Ja, det er sikkert lurt. Jeg kjøpte mine første brukt av Nessie her inne. Det var jo flaks at de satt som et skudd. Med så dyre bukser er det lurt å være sikker på modell og størrelse.

Min erfaring er ihvertfall at bukser ikke blir returnert og byttet, lat kanskje.

Gammel 22-01-13, 14:26   #402
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

Min erfaring er ihvertfall at bukser ikke blir returnert og byttet, lat kanskje.

Jeg returnerer ting jeg ikke skal ha altså. Jeg handler nesten bare klær på nett og har ikke råd til å bli sittende med sånt som er for smått eller stort eller bare ikke er riktig. Etterhvert har det blitt såpass sjelden jeg trenger å returnere noe at jeg anser det jeg har betalt i retur på ting som en investering i å slippe å gå i prøverom.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 22-01-13, 14:27   #403
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Fin bukse. Mine olabukser er totalt utslitt nå så jeg må finne nye.
Tør heller ikke kjøpe busker på nett. Men kanskje prøve først og bestille på Ellos, det var lurt.

Gammel 25-01-13, 20:57   #404
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bare dunparkas/kåpe, og kunne trengt en jakke også. Nå har jeg bestilt denne i både 12 og 14 år, så jeg er sikker på at en av dem passer. Prøvde en annen type Bergans dunjakke på XXL, og da var 14 litt stort, men denne er mer innsvinget i fasongen, ser det ut til.

Gammel 27-01-13, 17:35   #405
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpte denne på Indiska i går. Sitter veldig fint på.

Gammel 27-01-13, 22:24   #406
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Har jakken, så nå tok jeg sats på buksa og håper at den passer om noen kilo ...måtte slå til når den var satt ned med 70 %.

Gammel 27-01-13, 22:29   #407
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Har jakken, så nå tok jeg sats på buksa og håper at den passer om noen kilo ...måtte slå til når den var satt ned med 70 %.

Den var tøff!!

Krem er ikke aktiv  
Gammel 28-01-13, 13:58   #408
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Buksa var kjempetøff Bomull! Den kunne jeg tenkt meg ja! Hvor?

Gammel 28-01-13, 17:21   #409
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 29-01-13, 12:05   #410
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Drømmer om sommer, og har bestilt bikinitopp på salg hos Figleaves:

Gammel 29-01-13, 12:47   #411
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Buksa var kjempetøff Bomull! Den kunne jeg tenkt meg ja! Hvor?

http://www.twentyfour.no/Produkter/Daniel-Franck.aspx

Gammel 29-01-13, 13:43   #412
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Hvordan er den i størrelsen? Bruker vanligvis M/38-40 i bukser....

Gammel 30-01-13, 12:16   #413
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Prøvde meg på disse fra Ellos. Skal være stretch, med høyt liv. Så får vi se da. Fikk 20% rabatt på begge, så ok totalpris:

Og tre figurer fra Willow Tree, fra Danmark:

Sist redigert av Dronningen : 30-01-13 kl 13:30.
Dronningen er ikke aktiv  
Gammel 30-01-13, 13:37   #414
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sko!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg svea-bollnas-3-1036404.jpg (75,4 KB, 12 visninger)
iben er ikke aktiv  
Gammel 30-01-13, 15:43   #415
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Amic@, her.

Hvordan er den i størrelsen? Bruker vanligvis M/38-40 i bukser....

Jeg skal hente buksen på Posten i dag, så kan jeg rapportere.

Men jakken er romslig, det samme står det dog ikke opplyst om buksen, så jeg antar at den er normal i størrelsen.

Gammel 30-01-13, 17:17   #416
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vår(!)jakke på Vero Moda i dag. Enkel og grei. Liker at den er litt lang bak.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-01-13, 17:37   #417
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Den var fin! Har de flere farger, Nessie? Denne var fin, men jeg trenger noe beige eller blått ... Vittig, satt akkurat og tenkte på at jeg trenger noe nytt til våren i år og at det helst ikke skal være noe dyrt ettersom det forhåpentligvis ikke passer så lenge

Gammel 30-01-13, 17:50   #418
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var fin! Har de flere farger, Nessie? Denne var fin, men jeg trenger noe beige eller blått ... Vittig, satt akkurat og tenkte på at jeg trenger noe nytt til våren i år og at det helst ikke skal være noe dyrt ettersom det forhåpentligvis ikke passer så lenge

De hadde den i beige og blått i tillegg til denne

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 30-01-13, 22:31   #419
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Vår(!)jakke på Vero Moda i dag. Enkel og grei. Liker at den er litt lang bak.

Jeg har den samme jakka i mørkeblå - fin fasong, ja.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 30-01-13, 22:32   #420
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Fin!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:48.