|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Enkel og rask måte å fjerne sminke på?Jeg kjøpte noen wipes og tenkte at de kunne være kjekke å ha "i nøden". Brukte dem en gang, og kastet resten i søppelet. Hele ansiktet sved, og øynene så ikke ut!
|
|
|
|
#42 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enkel og rask måte å fjerne sminke på?Jeg bruker klut med vann. Har også sånn mascara som løses opp i varmt vann men ikke i kaldt, det er toppen.
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enkel og rask måte å fjerne sminke på?Har prøvd mange forskjellige, og har falt på Wipes fra Simple.
|
|
|
#44 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Enkel og rask måte å fjerne sminke på?Har en rensekrem fra Decleor som er knall. Sånn alt-i-ett som fjerner øyesminke og annen sminke, blir så fin og ren atte. Absolutt den beste jeg har prøvd. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enkel og rask måte å fjerne sminke på?Jeg bruker Cleansing Gel fra Exuviance. Et pump i hånda, bland med litt vann og vask ansiktet med hendene. Den tar absolutt alt. Og drøy er den også, kjøpte min i juli 2011, og den er akkurat brukt opp etter at eldstemann brukte 1/3 av flaska som badeskum. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Enkel og rask måte å fjerne sminke på?Jeg bruker også wipes fra Simple, som kjapt og greit fjerner det lille jeg bruker av sminke. Men døden for huden, altså? På hvilken måte da, dere som mener dette, jeg vil jo gjerne beholde huden min en stund til. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Enkel og rask måte å fjerne sminke på?Den midterste i innlegget til miss Norway , clinique-fjerneren, er veldig god. Men hvis man ikke liker at man blir oljete rundt øynene er den ikke så bra. Jeg liker at huden rundt øynene får litt fuktighet mens jeg sover, så jeg bruker den.
|
|
|
#48 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Enkel og rask måte å fjerne sminke på?Har aldri prøvd pads. Olje er noe herk for mine øyne. Er vàr på produkter som svir.
|
|
|
|
#49 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Enkel og rask måte å fjerne sminke på?
Jeg også. Aldri fjernet mascara like bra med noe annet. Har prøvd kremer, våtservietter, pads med og uten olje. Likevel alltid litt sort under øynene etter dusjen. Men med Lano - alt borte. |
|
|
|
![]() |
|
|