|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#62 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også
![]() |
#63 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også
Ja ikke sant? Jeg mangler en eller annen info for å forstå denne tråden!
![]() |
#64 |
endelig ferdig studert
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåI den andre tråden også kalt navntråden var det noen som mente HI drev med trolling (?), mulig derfor noen svarer som de gjør i denne tråden.
![]() |
#65 |
godtemonster
Medlem siden: Feb 2007
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåHvilken tråd? Jeg finner ikke noen flere innlegg fra HI enn de som er her. Mystiske greier.
![]() |
#66 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåTråden ligger i Skravleforumet. Der telles ikke innleggene.
![]() |
![]() |
#67 |
guru advisor
|
Det er kanskje fordi innlegg fra skravletråden ikke blir registrert? |
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
endelig ferdig studert
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåDenne tråden: http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=148298
![]() |
#69 |
Off the map.
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåHehe, dette må da være troll??!
![]() |
#70 |
endelig ferdig studert
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåAvsporer helt, hvorfor mener du/dere at dette er et troll? Hvis det er et troll, gjør det noe? Skjønner ikke konseptet trolling.
![]() |
#71 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåTroll eller ei, det er uansett på grensa til direkte ufine innlegg her.
![]() |
#72 |
Off the map.
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåEt troll i denne sammenhengen betyr at personen/historien er oppdiktet. Og hvem gidder å gi en masse råd til noe man ikke tror er sant.
![]() |
#73 |
endelig ferdig studert
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåTakk for oppklaringen.
![]() |
#74 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåInnesnødd eller ikke, jeg skjønte ikke helt hva demokratiet hadde med traktoren å gjøre.
![]() |
#75 |
Off the map.
|
Det var mye som ikke hang på greip der.
![]() |
#76 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåJeg syns det må kunne gå an å behandle nye brukere med mer respekt enn det som gis uttrykk for her. Hvis man mener eller lurer på om en ny person eller hendelse er oppdiktet, så kan man la være å skrive noe i tråden heller enn å mobbe. Ikke minst siden det ikke spiller noen rolle om vedkommende dikter eller ikke: i dette tilfellet går det ikke ut over noen om det er oppdiktet eller sant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåMen uansett trolling eller ikke: Jeg hadde blitt både skuffet og sur om faren min eide en stor traktor, veien var igjensnødd, faren min ville ikke brøyte for da ville naboen som han krangler med nyte godt av det og han heller ikke ville låne bort traktoren slik at andre kan brøyte. Slikt er smålig, simpelt og egoistisk og det hadde gjort med pisst! |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det ogsåSom brura sa: Alle gode og sanne ting er tre! Så her venter jeg nøysommelig med å konkludere med noe som helst uten å vente litt til. Men i mellomtiden tar jeg meg litt til rette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Det bør innføres en sharialov som sier at fedre som ikke brøytet til barna sine skal straffes med ti piskeslag.
![]() |
#80 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Innesnødd - far vil ikke låne bort traktoren for da kan han risikere at det også1) Hvem brøyter for naboen, som etter det jeg for står bor mellom deg og foreldrene? |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|