Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bakovervendt sete til '10-barn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-13, 09:19   #41
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bakovervendt sete til '10-barn

25 ja. jeg har bare montert isofix før, og syntes derfor ikke dette var LETT, men utfordringen lå mest i å finne ut av optimal plassering, selve festingen er grei altså.

Gammel 26-01-13, 22:36   #42
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Og etter å ha brukt setet over en måned må vi bare si at vi er veldig fornøyde, både foreldre og barnet. Veldig god sittekomfort og god plass!

Gammel 26-01-13, 22:40   #43
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Vi regner med å bruke det ihvertfall i 1 år til. Hun har masse å gå på, beina har veldig god plass.

Kjempelett å montere. Til og med mannen har klart det og han har knapt montert bilseter før.

Hvor lenge tror du din kan bruke setet?

Gammel 26-01-13, 22:58   #44
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Greit å vite! Jeg prøvde min i hi-way på barnas hus i sommer. Han satt greit nok men ikke mer. Da var han ikke fylt 4 engang. Kikket på besafe izi kid i ettermiddag, men selger mente det ville bli i minste laget for han. Han er snart 4.5 mnd. Da tror jeg jeg utelukker besafe også.

Jøss bare 4,5 mnd å så er det setet i minste laget.

Sitter han dårlig i DL altså? Vi brukte det til poden var 5 år å var så fornøyde. Nå aner jeg ikke hva som finnes av seter som er bra lenger.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-13, 23:02   #45
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Sitter han dårlig i DL altså? Vi brukte det til poden var 5 år å var så fornøyde. Nå aner jeg ikke hva som finnes av seter som er bra lenger.

Han sitter ikke veldig dårlig i det, men heller ikke veldig bra. Men, jeg tror nok det kan brukes noen mnd til. Vi har satt ham i det, sjekket selene og sånn det er nå går det akkurat. Han vokser ikke raskt. Tipper jeg bare bruker det fremover og så går for beltestol etterpå.

Chablis: Hva gikk dere for etter DL? Rett i beltestol? Hvor lang var din sønn da og hva veide han ca, kan du huske?

Gammel 26-01-13, 23:03   #46
millact

Standard

He he, skulle vel være 4.5 år, ja.

Gammel 26-01-13, 23:25   #47
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Han sitter ikke veldig dårlig i det, men heller ikke veldig bra. Men, jeg tror nok det kan brukes noen mnd til. Vi har satt ham i det, sjekket selene og sånn det er nå går det akkurat. Han vokser ikke raskt. Tipper jeg bare bruker det fremover og så går for beltestol etterpå.

Chablis: Hva gikk dere for etter DL? Rett i beltestol? Hvor lang var din sønn da og hva veide han ca, kan du huske?

Vi gikk rett til beltestol ja. Jeg husker ikke faktisk, tror han var rundt 100 cm og litt over 15 kg.Vi byttet fordi han fikk mye smerter i beina og hadde det ukomfortabelt på bilturer.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 15:18   #48
millact

Standard

Vi gikk rett til beltestol ja. Jeg husker ikke faktisk, tror han var rundt 100 cm og litt over 15 kg.Vi byttet fordi han fikk mye smerter i beina og hadde det ukomfortabelt på bilturer.

Min er 105 cm nå og nærmer seg 16 kg. Satser på han går opp litt mer før sommeren.

Men går uansett til BH og sjekker Maxway denne uken.

Gammel 30-01-13, 23:14   #49
millact

Standard

Testet Maxway i dag på Babyshop. Han satt fint i det, ikke masse å gå på mht selene, men greit nok en stund. Men, det passet dårlig i bilen min! Setene er for korte rett og slett.

Hva skal jeg da se på? Kommer ikke på andre seter som da kan passe enn belogic.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.