|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Borte
|
Sv: Tidligere huseiers postJeg skrev "FEIL ADRESSE" med store bokstaver og utropstegn på konvoluttene og leverte dem tilbake til postkontoret da jeg var i samme situasjon. Etter en stund sluttet det å komme brev. Jeg vet ikke hvem sitt ansvar det er, men jeg følte meg iallefall ansvarlig for å få andres post ut av mitt hus.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tidligere huseiers post
Sånn har jeg også gjort.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tidligere huseiers postVi får også post fortsatt, 2 1/2 år etter at vi flyttet inn.... jeg har satt kryss over og den nye adressen deres 100 ganger. Så det betyr jo at det er forrrige eier som ikke følger opp og sier fra til f.eks Nav som fortsatt sender utbetalingsblankettene hit!! Synes det er utrolig slapt av forrige eier, men klarer liksom ikke kaste posten heller....... |
|
|
|
|
|
#4 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tidligere huseiers post
Når du er så snill blir du aldri kvitt problemet. Du må sørge for at posten går i retur til avsender. Så må de finne ny adresse.
|
![]() |
|
|