|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?Hiawata vil ha fiskeboller. Det er noe av det beste han vet, og som han sier selv; "Jeg har prøvd å spise mye av det når vi fikk det i barnehagen og nå på AKS, siden vi aldri har det hjemme".
Sist redigert av Tallulah : 31-01-13 kl 14:19. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?Tror ikke jeg ville smakt forskjell på Bjellands og Vesterålen, det er vel de to valgene vi har i butikken hos oss. Det eneste jeg bruker å se på er hvilken som inneholder mest fisk (og om jeg husker rett, er ikke forskjellen så stor).
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?Vi spiser tidvis fiskeboller. Ikke fordi jeg synes det er så godt, men fordi ungene elsker det samtidig som jeg får det ned (i motsetning til fiskepinner som jeg synes er helt avskyelig). Jeg kjøper den første jeg finner på butikken. Det er godt mulig at det er forskjell, men jeg har ikke tenkt over det.
|
|
|
|
#6 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?Jeg har alltid likt Bjelland sine. Og kom plutselig på at vi ikke har hatt fiskeboller siden mannen og jeg flyttet sammen - for 12 år siden.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?Jeg kjøper de som har høyest andel fisk, de vi kjøper er ikke på boks og har i hvert fall 60 % fisk.
|
|
|
#9 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?Det er jo karrisausen som smaker noe! Har prøvd mange varianter av fiskeboller, og alt smaker karri.
|
|
|
#10 |
|
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?Jeg bruker heller ikke på boks, jeg ser etter de vaakumpakkede og dem som har mest fisk (evt fisk med et navn jeg faktisk kjenner igjen). |
|
|
|
|
|
#11 |
|
lettere utlada
|
Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?Jeg aner ikke hva slags fiskebolleprodusent vi bruker her i huset.
|
|
|
#12 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?Eg kjøper Bjellands eller Vesterålen, men tippar at andelen fisk ikkje er heilt optimal. Eg burde ikkje, men må likevel innrømme: eg likar fiskeboller. Ungane likar fiskeboller. Mannen hatar det.
|
|
|
#13 |
|
Borte
|
Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?De sjeldne gangene jeg har kjøpt det så har jeg ikke valgt fra boks, men de som ligger i lake og finnes i disken med Fiskemannen-produkter og den slags. Husker ikke hva de heter, men jeg har tatt de med høyest andel fisk.
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?
Åh, er det små små? Min farmor i Ålesund pleide å lage terteskjell andre juledag med noen sånne bittesmå fiskeboller som vi dro til fabrikken for å kjøpe i medbragt spann.
Ikke sant.
Jeg tror jeg kjøpte fiskeboller og lagde en gang etter jeg flyttet hjemmeifra for 20 år siden, men jeg har aldri laget det etter at Høvdingen og jeg ble sammen. Siden jeg ikke tåler melk så er det i grunn ikke så rart.
|
|
|
#15 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Da brukar du berre melk i staden for kraft kanskje?
|
|
|
#17 |
|
Dragedytteren
|
Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?De hadde forresten små fiskeboller i ferdig saus, så jeg i går.
|
|
|
#19 |
|
Glamorøs
|
Kan du ikke bare spe med mindre av krafta?
|
|
|
#20 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Finnes det noen fiskeboller som er bedre enn andre?Vi kjøper den boksen som er hvit og grønn. Jeg er usikker på hvilket merke det er. |
|
|
|
![]() |
|
|