|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Retromum
|
BarnevognvalgJeg har valgt meg ut 3 barnevogner som jeg tror kan passe mitt behov. Hvilke erfaringer har dere med TFK Joggster III, Easywalker qtro og Babyjogger city elite?
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: BarnevognvalgSnakker vi baby? City elite er jo ei veldig fin vogn på alle måter bortsett fra hvis du trenger bag, den er designet for babybornstørrelse.
|
|
|
#3 |
|
Retromum
|
Sv: Barnevognvalg
Ja det er til baby så bag må være med.
|
|
|
#4 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BarnevognvalgIngen av dem, du vil selvfølgelig ha en Mountain Buggy.
|
|
|
|
#5 |
|
Epikur
|
Sv: BarnevognvalgIngen av dem, Mountain Buggy er verdens beste vogn.
|
|
|
#6 |
|
maler
|
Sv: BarnevognvalgBåde tfk joggster og easywalker qtro er gode vogner. Det blir smak og behag. Kjenn på dem, se på dem og se hva du liker best. Jeg hadde qtro på min liste, jeg likte den bedre enn joggsteren. Jeg valgte imidlertid en annen vogn (emmaljunga nitro) og er veldig fornøyd med at jeg gjorde det, det er første vogn jeg ikke har følt for å bytte ut etter bagperioden. Men qtroen er fin. Stor, romslig bag og god å trille. Den strøk imidlertid på lunhet og ikke vendbar sittedel for min del.
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2010
Hvor: Østlandet
![]() |
Sv: BarnevognvalgIkke tfk -fordi de er stygge
|
|
|
#9 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: BarnevognvalgJeg har TFK Joggster twist med multix bag (kan vippes i sportstilling, opp til 13 kg). Synes den er utrolig god å trille. God demping og ikke for lav. For meg som liker å gå turer i skogen er håndbremsen et must. Kanskje ikke den peneste vogna, men veldig funksjonell. Svingbart forhjul som kan låses synes jeg er et must på vinteren. Jogster III har fast forhjul.
|
|
|
#13 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: BarnevognvalgDa trenger du ny bil også.
|
|
|
|
#19 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barnevognvalg
Ja det er det ingen tvil om, at den som er hjemme med barn og bil har den største bilen
|
|
|
|
#20 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: BarnevognvalgNoe annet er jo helt urimelig! Jeg kjørte stasjonsvognen vår i de årene der vi hadde barnevognbrukende barn som jeg drasset på. Kun fordi det var det opplagt mest praktiske, for jeg trives helst med å kjøre kortere biler. Og mannen min kjørte Yarisen min, ja. Uten å mukke. Skulle bare mangle. Hvorfor skulle det være mindre aktuelt for ham å kjøre den, enn meg?
|
|
![]() |
|
|