Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Barnevognvalg

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-13, 10:47   #41
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Barnevognvalg

Opprinnelig lagt inn av Curly, her.

Mountain Buggy dersom du skal ha kun sportsvogna, men den har jo megaliten bag!! babyene våre hadde jo vokst ut av den etter 3 mnd. Ser unger som er trykt ned i den bagen der som så vidt har plass til å bevege seg.

Det kan jeg ikke skjønne. Poden her er nå 7 mnd og 75cm lang, og har fortsatt godt med plass i baggen.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 10:53   #42
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Baggen er ikke liten. Mellomste brukte den til hun var 10 mnd. Hun var en ganske så stor baby. Om man tilpasser med pose i rett størrelse så er det ikke vanskelig.

Gammel 01-02-13, 11:49   #43
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes nesten du må ta bagstørrelse med i betraktningen, i hvert fall når du får julibarn og velger vogn der sportsdelen er vendt fra deg Velger du en med bitteliten bag, risikerer du å måtte bytte til sportsdel når ungen er knappe halvåret fordi du ikke får plass til barn og vognposen. Jeg hadde slitt veldig med å måtte ha babyen vendt fra meg så tidlig og jeg synes en baby på seks mnd er alt for liten.

Om du vil ha et annet alternativ der du slipper problematikken, anbefaler jeg Brio Go.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 11:49   #44
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Jeg var også veldig skeptisk til bagen, men var veldig fornøyd. Den holdt til hun var ca 7 måneder og nektet å ligge mer, og jeg syns også sittestillingen i vognen var helt suveren. Selene var aldri noe problem, hadde en AM-enfant pose (eller hva den nå heter) som hadde borrelås i ryggen så innfesting av selene var enkelt. Hadde aldri vurdert en annen vogn heller, legges sammen med ett klikk, litt lang ja, men så sant du har plass (i stasjonsvognen) er det ikke problem. Og enda enklere å ta ut av bilen. Løft ut og slipp hjulene ned og vognen er klar til bruk, du slipper ta av bagen også (igjen så fremt du har plass i bilen).

Ved lengre turer og mer oppakning så tok vi av hjulene og la vognen helt flatt på toppen av alt annet, og dermed tok den kun noen cm av bagasjerommet.

Så igjen: MB er best !! .. Tji-hi...

Gammel 01-02-13, 11:56   #45
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Jeg skjønner heller ikke helt at MB skal være så fantastisk, uten at jeg har hatt den selv. Jeg synes det er fint å ha sportsdel som kan snus begge veier, så jeg ville sett på Brio Go som Input nevner. Vi har hatt en trehjuling (Quinny 3xl) som var treig i sessen og stor å legge sammen, men fin å ligge i, og nå har vi hatt Donkey både som enkel- og søskenvogn en stund, og den er en drøm på alle vis. Det er jo en søskenvogn strengt tatt, men jeg kjenner flere som har den selv om de bare har en baby også. Men klart, den er dyr. Bugaboo Cameleon er vel også finfin? Jeg liker litt smale, smekre vogner med fire hjul, så jeg er tydeligvis motstrøms her.

Gammel 01-02-13, 12:08   #46
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har Brio Go, og har hatt denne fra nyfødtalder av. Det er en super vogn, men jeg savner lufthjul veldig siden vi går mye turer på turstier og savner dempingen lufthjul gir (selv om det er god demping i vogna likevel blir det mye risting på grusvei). Jeg savner også håndbrems da jeg sliter med bekkenet og da spesielt i nedoverbakker. I tillegg blir den for kort for min 2 1/2-åring så dersom noen av disse tingene er viktig for deg anbefaler jeg ikke denne vogna. Fordelene er at det er ei god og stødig vogn å trille, bra å kunne snu sittedelen (selv med barnet oppi), tar liten plass både sammenlagt og ellers og veier lite. Bagen har vært stor nok for mine (men jeg får ikke akkurat verdens største barn og de passer fint i bag til 8-9 måneders alder).

Jeg har også hatt TFK (riktignok tvillingvogna) fra nyfødtalder av og er veldig fornøyd med den vogna. Ulempen er glidelåsjusteringene i ryggen, og at det er lett å klemme seg når man legger den sammen da den legges sammen tredelt for å gjøre den minst mulig (kan legges sammen todelt om man har godt med bagasjeromsplass). Tung å bære inn/ut av bil da den blir uhamslig sammenlagt, men veldig grei å kjøre inn/ut om man har stort nok bagasjerom til å la den stå oppe. Fordelene er lang sittedel, stor bag, håndbrems og veldig god å trille på all slags føre (synes i alle fall jeg). Jeg har TFK i singelvogn også, men har ikke fått testet den ut enda.

Når det gjelder EasyWalker vet jeg at den ene som venninna mi hadde var veldig kort i ryggen så hennes da 2-åring satt nesten helt oppi kalesjen. Aner ikke om dette gjelder for de modellene som er i dag (dette 2009-modellen om jeg ikke husker feil).

Fordelen med både Brio Go og TFK er at man kan glide opp litt av kalesjen på bagen dersom man får bagbarn om sommeren og trenger "gjennomlufting". Jeg brukte også denne funksjonen på andre årstider (men med gjennomsiktig regntrekk over) dersom barna lå våkne i bagen og ville ha noe å se på når vi gikk tur.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 12:09   #47
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Hadde Go og MB sammen. Utfyller hverandre. Hadde også Cam og MB. Ok kombi det også. På slutten hadde vi MB og Bee. Veldig grei kombo.

Gammel 01-02-13, 12:15   #48
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville ikke valgt Mountain Buggy til baby. Jeg brukte den gamle Brio-vogna fra 2002 frem til lillesøster var rundet året, og gikk da over til MB. Bagen er knøttliten og jeg syns sidene er så lave at babyen ble liggende for langt opp i lufta, dessuten syns jeg det var koselig å ha henne vendt mot meg da hun var fem-seks måneder og begynte å sitte oppe. Jeg syns også at den har ganske dårlig demping om man går på skogsvei og stier, og at den ikke er særlig god på snøføre. Sammenligningen er fortsatt med gode, gamle Brio-vogna som er stor, stø og triller nesten av seg selv. Jeg brukte begge vognene i løpet av lillesøsters babytid og fikk godt sammenligningsgrunnlag.

Jeg har vært fornøyd med MB som sportsvogn i den tiden jeg har hatt den i bruk, men ville nok ikke valgt den om jeg skulle kjøpe ny vogn. Kvaliteten står ikke i stil til den stive ny-prisen.

Den er vanvittig kul da, det er jo et pluss. Og trehjulsgreia med god sving er genialt når man går i butikker.

Også ville jeg ikke hatt TFK. "Alle" her har svart TFK og det er nesten så man risikerer å ta med seg feil baby av og til.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 14:27   #49
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Helt uenig i at MB er dårlig på snøføre! Kan sammenligne med min venninne på barselgruppa som hadde Emmaljunga. Kavet seg frem og over snøkanter, mens jeg bare fløt frem Veldig god på snøføre, både i opp- og nedover bakker!

Gammel 01-02-13, 14:49   #50
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amic@, her.

Helt uenig i at MB er dårlig på snøføre! Kan sammenligne med min venninne på barselgruppa som hadde Emmaljunga. Kavet seg frem og over snøkanter, mens jeg bare fløt frem Veldig god på snøføre, både i opp- og nedover bakker!

Og så er den så lett at den bare er å løfte over høye snøkanter!

Her vokste snuppa fra "ligge flatt i bagen" lenge før hun evnt hadde vokst ut av selve bagen. Det var på sommeren da, så vet ikke hvor trangt det hadde vært med vinterpose oppi i tillegg.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 14:51   #51
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var ekstremt mye snø den januaren jeg brukte MB da, så mulig det hadde vært like kjipt uansett vogn. Jeg følte meg som en brøytebil til slutt.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 15:03   #52
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amic@, her.

Det er jeg også uenig i, ikke hadde vi problemer i skogen heller å vi var mye på skogsturer da poden var liten.
Å jeg sammneligner den da med 7 andre vogner som jeg hadde den tiden poden brukte vogn.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 15:14   #53
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Min yngste hatet MB med bag! Han likte den heller ikke godt som sportsvogn. Eldste brukte den kun som sportsvogn og likte den godt.

Gammel 01-02-13, 18:28   #54
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg synes nesten du må ta bagstørrelse med i betraktningen, i hvert fall når du får julibarn og velger vogn der sportsdelen er vendt fra deg Velger du en med bitteliten bag, risikerer du å måtte bytte til sportsdel når ungen er knappe halvåret fordi du ikke får plass til barn og vognposen. Jeg hadde slitt veldig med å måtte ha babyen vendt fra meg så tidlig og jeg synes en baby på seks mnd er alt for liten.

Om du vil ha et annet alternativ der du slipper problematikken, anbefaler jeg Brio Go.

Jeg har virkelig aldri skjønt greia med at barnet må være vendt i mot en. Jeg snudde poden i TFKen da han var 5månender eller så, da ville ikke han ligge flatt mer, men opp å se på verden. Det var virkelig aldri noe problem for noen av oss.

Smaken er som baken og alt det der, forresten. Jeg synes BrioGo ser ut som en hybrid mellom en handlevogn og en slik "prekestol" de har for å hjelpe folk på beina. Ikke så veldig snerten m.a.o. .
Og selv om sikkert Go og Cameleon (Og Stokkevogna) er gode vogner, enger seg ikke til turbruk i ulendt terreng. Om man ønsker en vogn man kan bruke til mer enn bare asfalttrilling i storby, må man se etter andre alternativer.

Gammel 01-02-13, 20:18   #55
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Jeg har ingen erfaringer med Easywalker Quattro, men har hatt Easywalker Sky til begge mine, 2008-modell og 2011-modell. Veldig fornøyd med begge to. Syns bagen ser lunere og større ut enn MB-bagen. Minstemann brukte bagen til han var vel 7-8 måneder gammel, og da byttet vi fordi han ville sitte og se mer.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 21:01   #56
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Jeg har virkelig aldri skjønt greia med at barnet må være vendt i mot en. Jeg snudde poden i TFKen da han var 5månender eller så, da ville ikke han ligge flatt mer, men opp å se på verden. Det var virkelig aldri noe problem for noen av oss.

Smaken er som baken og alt det der, forresten. Jeg synes BrioGo ser ut som en hybrid mellom en handlevogn og en slik "prekestol" de har for å hjelpe folk på beina. Ikke så veldig snerten m.a.o. .
Og selv om sikkert Go og Cameleon (Og Stokkevogna) er gode vogner, enger seg ikke til turbruk i ulendt terreng. Om man ønsker en vogn man kan bruke til mer enn bare asfalttrilling i storby, må man se etter andre alternativer.

Jeg for min del synes den kommunikasjonen som er mellom foreldre og barn på trilletur er utrolig viktig. Det å snakke til barnet, om hva vi ser og opplever, er viktig. I tillegg vil barn lære om hva som er utrygt og hva som er trygt ved å se på ansiktstutrykkene til den voksne de stoler på, barn som trilles fremovervendt går glipp av dette, og det synes jeg helt ærlig er trist. Jeg så det veldig godt på min sønn, at han søkte etter meg når han hørte ukjente lyder, ble snakket til av fremmede mennesker osv, og dette gjør helt garantert barn som trilles fremovervendt også, men foreldrene ser det ikke. Jeg leste en gang en studie som sa at babyer/småbarn som trilles fremovervendt har høyere puls og bruker lenger tid på å sovne på trilletur enn barn som sitter mot mor eller far. Kan finne igjen link når jeg er hjemme hos min egen laptop, nå sitter jeg på iPad.

Jeg har brukt Brio Go på temmelig kjipe skogsveier, og det går helt fint. Når kommer den også med vinterhjul som ekstrautstyr, og da er den helt genial.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 21:38   #57
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Vi hadde to vogner da poden begynte å sitte oppreist, i den ene hvor han satt vendt mot meg så hylte han hele tiden , i den andre som da var mb så storkoste han seg, han elsket når folk snakket til han, så alle barn har ikke det behovet hvertfall. Snakke kunne vi gjøre uansett gjennom titteluken om vi hadde behov.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-13, 23:21   #58
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Vi har likt å ha begge muligheter vi, da. Noen ganger er det kjekt for henne å sitte forover og se på ting, andre ganger liker hun og vi at hun er vendt mot oss. Hun sovner f.eks. mye lettere hvis hun er vendt mot den som triller. Derfor ville jeg ikke hatt en vogn som ikke hadde mulighet for å snu setet. Fleksibilitet er fine greier.

Gammel 01-02-13, 23:39   #59
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Jeg hadde MB, og selv om vi har stort og romslig bagasjerom hatet jeg hvor diger den er når den må være med i bilen. Og så er jeg tydeligvis helt unik, for jeg begriper ikke hvorfor den blir skrytt så opp i skyene støtt.

Vi har en city elite, og selv om jeg ikke syns den er pen, oppveier det praktiske mer enn nok for det altså. Den tar nesten ikke noe plass i bilen, den har utallige kombinasjonsmuligheter og innstillinger, og vi brukte bagen frem til jentungen var 8 mnd, da begynte hun å sette seg opp og det ble rett og slett tryggere å bruke sportsvogndelen med seler. Og hun har hele tiden vært en diger unge, hun var vel 77 cm lang og veide rundt 11 kg da vi byttet om til sportsvogna.
Og så kan man ha sportsvogndelen begge veier, og i forskjellige høyder.
Og ikke minst er den veldig romslig når man farter litt rundt på shopping.
En annen ting jeg elsker med vogna er at den blir single eller dobbelvogn med bare et klikk, jeg leverer guttungen i bhg med jentungen oppi, og i starten hektet jeg bare av søskensetet da jeg var hjemom for å hente hundene for å gå tur med dem. Syns den er genial jeg altså.
Den er ikke perfekt, men til vårt bruk med to små er det ingen som kan måle seg. (Bortsett fra bogaboo donkey? men den er dobbelt så dyr.)

Ehh, du kan umulig snakke om den samme city elite som jeg har hatt i alle fall, den kunne ikke snu sportsvogna (det var derfor jeg kvittet meg med den, det passet ikke for meg/min sønn at han satt fremovervent) og søskensete?

*google*

(Hvorfor? Jeg har ikke to små, vi har ikke vogn hjemme lenger engang. Jeg bare syntes det hørtes genuint interesant ut, selv om jeg ikke trenger det)

Gammel 01-02-13, 23:44   #60
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siden jeg er lokalkjent i GydaG sin vognpark kan jeg melde om at hun blander, det er city select hun beskriver. Hun har riktignok city elite også, men den er bare fremover og singel.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:49.