Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Barnevognvalg

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-13, 23:49   #61
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Barnevognvalg

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Hvor har de Qtro?

Jeg prøvde å google, men fant ikke så mye. Ser ut som om folk bestiller den fra Nederland og sånt?

Gammel 01-02-13, 23:50   #62
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Barnas hus har qtro her. Vi vurderte den og hvis vi skulle hatt den, hadde vi bestilt fra Nederland fordi vi hadde spart et par tusenlapper på det. Men de selger den på barnas hus og har delelager på Levanger.

Gammel 02-02-13, 00:03   #63
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Jeg sparte mye penger på å kjøpe Easywalker fra Nederland. Babyjungle.nl har både Sky og Quatro, i tillegg til MB.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-13, 11:06   #64
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Siden jeg er lokalkjent i GydaG sin vognpark kan jeg melde om at hun blander, det er city select hun beskriver. Hun har riktignok city elite også, men den er bare fremover og singel.

Da er vi på bølgelengde. for ja, jeg har hatt city elite, singel og fremovervendt. Nå er jo ikke jeg på ny vognjakt, Mikro har vogn som hun sover i i barnehagen og så har vi en zapp xtra hjemme sånn ved behov (egentlig ikke vært brukt etter at hun sluttet å ha babysetet, for det var og bare genialt å sette bilsetet hennes på det understellet, men det er det slutt på nå. City select hørtes spennende ut den, sånn for to år siden i mitt tilfelle...

Gammel 02-02-13, 22:20   #65
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Haha, ja, det er som Katta sier ja.
Ikke så greit å sortere tankene når man vasser i vogner og har mer enn nok med å huske å se anstendig ut når man forlater huset.
Jada. Men jeg digger babyjoggervognene, altså.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:59.