Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Sjampo til fett hår

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-13, 14:44   #1
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Shampoo til fett hår

Opprinnelig lagt inn av arrow, her.

Coops Äglagård-merkede er ganske god synes jeg, det er en som er generelt shampo og ikke spesielt laget for barn. Selv har jeg gått for en type (forhåpentligvis) uten mistenkelige stoffer fra L'Occitane "aromachologie 5 huiles"-et-eller-annet. Man må i grunnen bare prøve seg fram ut fra egne prioriteter. Om håret er fint etter vask men blir fort fett etter en dag eller to er ofte det beste å vaske håret oftere enn å gå for en shampo som vasker hardere.

Har kjøpt den andre nå fra Coop og skal teste ute. Det ser fett ut dagen etter at det er vasket.

Gammel 05-02-13, 14:49   #2
arrow
Erfaren

arrow sin avatar

Medlem siden: Nov 2011
arrow er litt kularrow er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Har kjøpt den andre nå fra Coop og skal teste ute. Det ser fett ut dagen etter at det er vasket.

Jeg ville anbefalt å vaske håret inne på denne tid av året ( klarte bare ikke å la være).

arrow er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-13, 18:03   #3
dea
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2009
dea er litt kul
Standard

Jeg har slitt med fett hår siden puberteten. Det som viker best på håret mitt er volume shampo. Den jeg bruker nå er en lysegrønn flaske fra Loreal kjøpt hos frisøren. Og unngå balsam. Bruk eventuelt spraybalsam

dea er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:54.