|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Roger skal få ei søsterMen prøvde dere ikke å ha en annen katt sammen med Roger før? Og måtte levere den tilbake? Tror du det går bedre nå?
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Roger skal få ei søster
Jo, jeg har ikke glemt det. Der var det flere issues. Roger hadde knapt bodd her en uke da vi tok inn en villkatt. En katt som har bodd ute omtrent hele sitt liv og overhodet ikke taklet å bo i et hus, tydeligvis. Han hang på dørene her, prøvde å rive dem ned, og Roger følte seg skikkelig utrygg da han enda ikke hadde blitt vant til huset her, han kunne ikke gå ut og alt var rett og slett utrygt og en idiotisk idé. Vi burde i det minste ha ventet til Roger hadde bodd her en stund og var trygg på oss og huset. Jeg merker at han er mye mer imøtekommende med andre katter nå (ser ham ofte ute, i "samtaler" med andre katter, haha).
![]() |
#3 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Roger skal få ei søsterNå er jeg spent, hvordan gikk det? Jeg fikk vår eldste katt som omplasseringskatt. Det har gått kjempefint, hun er min beste venn...eller så er det omvendt |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|