Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Roger skal få ei søster

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-13, 18:22   #1
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Roger skal få ei søster

Men prøvde dere ikke å ha en annen katt sammen med Roger før? Og måtte levere den tilbake? Tror du det går bedre nå?
Vi sleit i 4,5 m d før kattene her gikk overens, mor og sønn. Det var ikke mye artig. Fortsatt kan de krangle som bare det enkelte dager.

Gammel 06-02-13, 18:55   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Men prøvde dere ikke å ha en annen katt sammen med Roger før? Og måtte levere den tilbake? Tror du det går bedre nå?
Vi sleit i 4,5 m d før kattene her gikk overens, mor og sønn. Det var ikke mye artig. Fortsatt kan de krangle som bare det enkelte dager.

Jo, jeg har ikke glemt det. Der var det flere issues. Roger hadde knapt bodd her en uke da vi tok inn en villkatt. En katt som har bodd ute omtrent hele sitt liv og overhodet ikke taklet å bo i et hus, tydeligvis. Han hang på dørene her, prøvde å rive dem ned, og Roger følte seg skikkelig utrygg da han enda ikke hadde blitt vant til huset her, han kunne ikke gå ut og alt var rett og slett utrygt og en idiotisk idé. Vi burde i det minste ha ventet til Roger hadde bodd her en stund og var trygg på oss og huset. Jeg merker at han er mye mer imøtekommende med andre katter nå (ser ham ofte ute, i "samtaler" med andre katter, haha).

Frøya er en hunkatt, det skal gå bedre som regel, og hun er ikke vill, hun går godt overens med andre katter står det, og Roger er tryggere nå. Jeg tror det skal gå bra, og blir det mye slåssing får vi skille dem så godt vi kan i begynnelsen, til det har roet seg litt. Jeg forventer ikke at de blir bestevenner, men at de kan omgås uten å drepe hverandre. Det tror jeg skal gå greit.

Gammel 06-02-13, 21:07   #3
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå er jeg spent, hvordan gikk det? Jeg fikk vår eldste katt som omplasseringskatt. Det har gått kjempefint, hun er min beste venn...eller så er det omvendt

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:41.