Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-13, 06:52   #441
Kiwi
Glad i frukt

Kiwi sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Kiwi er litt kulKiwi er litt kulKiwi er litt kul
Standard

Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II

Endelig fått kjøpt meg skjerf, til halv pris
image.jpg

Gammel 03-02-13, 18:26   #442
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De klærne fra Daniel Franck var jo kjempefine! - Jeg lurer på hva de legger i "litt stor i størrelsen" på jakken jeg?

Gammel 03-02-13, 19:01   #443
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

De klærne fra Daniel Franck var jo kjempefine! - Jeg lurer på hva de legger i "litt stor i størrelsen" på jakken jeg?

En str 42 er fort en str 44/46 altså.

Men nå kan jeg rapportere om at buksen er mer mot normal, men også romslig. Jeg er jo (var) normalt en str 46, dvs nå er jeg på god vei inn i str 44. Så en 42 jakke matcher en 44-46 i bukse. Jeg har 42 i begge, men jakken er desidert eb god del større. Men jeg liker at jakken er som den er, så den blir nok å sitte ganske greit selv om jeg blir en str 40/42. Og buksen er litt trang til meg nå.

Gammel 03-02-13, 19:02   #444
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

De hadde den i beige og blått i tillegg til denne

Gammel 03-02-13, 23:16   #445
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeggings fra Vero Moda, men i SVART:

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 03-02-13, 23:25   #446
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

En str 42 er fort en str 44/46 altså.

Men nå kan jeg rapportere om at buksen er mer mot normal, men også romslig. Jeg er jo (var) normalt en str 46, dvs nå er jeg på god vei inn i str 44. Så en 42 jakke matcher en 44-46 i bukse. Jeg har 42 i begge, men jakken er desidert eb god del større. Men jeg liker at jakken er som den er, så den blir nok å sitte ganske greit selv om jeg blir en str 40/42. Og buksen er litt trang til meg nå.

Hvordan er benlengden på buksen?

Gammel 04-02-13, 15:34   #447
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Flyttet fra motetråden; disse får jeg om et par dager (jeg tror spesielt den øverste passer godt til hatten min ):

Fine kjoler! Hvor har du kjøpt dem? (Jeg ble ikke klokere av bilde-URLene.)

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 04-02-13, 16:19   #448
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Zalando, her.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 05-02-13, 10:20   #449
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant verdens fineste skjørt på 75% salg! Norsk designer som heter Maria Ivan, jeg elsker det. Tykk myk ull med stretch. Jeg hadde vært fristet til å kjøpe det selv til full pris som var over 1600, men det hadde jeg nok ikke gjort, og nå fikk jeg det for en fjerdedel.

Får ikke linket rett til bildet, men det er det svarte nederst til venstre, med hvit kant og knapp. http://www.mariaivan.no/kolleksjon-2011-2012.html

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 05-02-13, 10:26   #450
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fint skjørt! Hvor fikk du kjøpt det?

Gammel 05-02-13, 10:27   #451
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var på Husfliden faktisk. Ikke akkurat et sted jeg pleier å kjøpe klær.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 05-02-13, 10:54   #452
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg fant verdens fineste skjørt på 75% salg!

Lekkert, hvor? På salg, altså?

Huff, lese hele tråden først.

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 05-02-13, 14:58   #453
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Zalando, her.

Jeg fikk kjolene i dag - kjempefine! Denne kom i samme pakken og formelig roper etter sol og sommer!

Madicken er ikke aktiv  
Gammel 05-02-13, 16:26   #454
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miromurr, her.

Hvordan er benlengden på buksen?

Den er lang i bena virker det som. Jeg er 1.71 cm og den er mer enn lang nok, og jeg har ikke spesielt korte ben. Men jeg kan måle?

Gammel 05-02-13, 16:45   #455
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bestilt denne på Zalando:

Gammel 05-02-13, 17:01   #456
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Den er lang i bena virker det som. Jeg er 1.71 cm og den er mer enn lang nok, og jeg har ikke spesielt korte ben. Men jeg kan måle?

Takk for svar, det hadde vært supert om du kunne målt innerbenlengden.

Gammel 05-02-13, 17:31   #457
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fant denne på 50 % - og da klarte jeg ikke la være.
Den var fiin på!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 06-02-13, 18:33   #458
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stuper inn her og skryter litt av de fine Chie Mihara-skoa fra vårkolleksjonen jeg fikk til 20 % på Brandos i helgen. Hentet de på posten i dag og er SÅ fornøyd:

Sist redigert av LaBanga : 06-02-13 kl 18:47.
LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 06-02-13, 18:59   #459
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Stuper inn her og skryter litt av de fine Chie Mihara-skoa fra vårkolleksjonen jeg fikk til 20 % på Brandos i helgen. Hentet de på posten i dag og er SÅ fornøyd:

De er virkelig helt fantastisk fine! De ulike typene med den blomsten på er virkelig de fineste skoene jeg har sett. Ettersom de koster 1/5 av den drømmeferien jeg akkurat har meldt meg på, stod jeg likevel over.

Men glemme de kommer jeg ikke til å gjøre med det første

Gammel 06-02-13, 21:53   #460
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg har svingt innom salget hos Zalando. Klar for vår nå.

Kule ankelboots til fin-fin pris:

Desigualkjole:

MokkMokk er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:31.