|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Regjeringa og skylda for altBedre hjelp fra NAV? Da lurer jeg på hva de egentlig forventer. Etter å ha tilbringt tid med mennesker som får hjelp fra NAV har jeg nå skjønt at du kan få hjelp til alt. Har du ingenting får du ganske masse (i mine øyne) og har du mer får du mindre, men uansett har man så mange rettigheter her i Norge at man faktisk må velge å ramle utenfor.
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Regjeringa og skylda for alt
Om man blir ufør som ung, så skal man leve på ganske lite et helt liv, med alt det medfører. Jeg har ingen problemer med å forstå at det føles kjipt i et samfunn der mange har veldig god råd.
|
|
|
|
#3 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Regjeringa og skylda for alt
Nå vet jeg jo ikke hva du får utbetalt, men de fleste jeg kjenner får like mye utbetalt som en ufaglært i en mindre heldig jobb. Jeg synes ikke det er rett at en som er uheldig å bli ufør skal ha lønn som en som har brukt mye penger på å utdanne seg, jobbe seg opp i gradene og som faktisk har lagt mye arbeid i dette.
|
![]() |
|
|