Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Roger skal få ei søster

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-13, 21:46   #1
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Roger skal få ei søster

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Høres bra ut. Jeg har jo allerede en slips-katt, han er så mammadalt at det ikke er til å tro. Jeg får ikke gå på do alene, lukker jeg døra river han den omtrent ned. Han er rundt beina mine hele tiden, og så fort jeg setter meg ned, er han på fanget mitt og ligger der med magen i været som en baby og maler som et helikopter. Han er så kosete og så mammadalt! Så jeg ser for meg at det kan oppstå endel sjalusi her.
Men det får vi ta etterhvert. Det står at hun foretrekker mannfolk, hehe, så kanskje mannen min også får en katt som henger på ham nå.

Orientalere prøver ikke å åpne dører, de låser opp, åpner og lukker etter seg uten stress. Og ja, de er virkelig som hunder. Intense hunder! De prater mer enn en vanlig hund, de kan mer enn en hund (jeg har aldri sett en hun låse opp ytterdøren eller åpne/ lukke kjøkkenskuffene), de apporterer, de krever å få ligge i midten, de ligger på fanget hele kvelden(og dagen). Superrenslige er de også!
De er virkelig flotte dyr og utrolig fine venner, selv om de er litt sære. Min siameser bor jo hos fostermor, det ble for mye for meg med "hund" som protesterte høylydt over den nye verdensordenen hjemme hos oss samtidig med en ny baby. Men vi har ham her på "avlastning" fra tid til annen og han er jo super! "Storebroren min" som Sønnemannen kaller ham .

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:30.