Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Søskenvogn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-04-07, 15:47   #23
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Søskenvogn

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Du hadde sikkert modellen fra 2005 eller før? Nye GT Sport har full liggestilling. GT Sport 2006 kom med svingbart hjul også for dobbeltvogna, GT Safari har alltid hatt svingbart forhjul.

Stemmer. Jeg hadde nok en 2004 modell.

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

I hovedsetet kan man ha full liggestilling når søskensetet er øverst.

Det skjønner jeg ikke helt. Mulig jeg ikke har fått det med meg, men jeg kunne ikke se hvordan det skulle gå.

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Det er helt sikkert like mange forskjellige behov som det er løsninger. Nå bruker jeg P&T som singelvogn så langt, og er kjempefornøyd. Den store fordelen den har som søskenvogn for meg, er at den vil være singelvogn i 80 % av tiden. Jeg hadde vært mektig irritert over å dra på en kjempebred søskenvogn hele dagen fordi jeg skulle hente Sneipen i barnehagen om 4 timer. Spesielt på busser og inne på butikker.

Det er derfor jeg hadde både enkel og dobbel OTH.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:53.