|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
intro
|
![]() Sv: Nettet eller RL: Hva betyr mest? [følelser]Historisk sett har jeg de siste 10 år langt oftere blitt såret av ting som har skjedd i nettverdenen enn i RL, i alle fall. I det virkelige liv er jeg særdeles sjelden (aldri?) i opprørende konflikter, mens her inne (og andre steder) har det hendt rett som det er at jeg blir lei meg av ting oppleves som personangrep, misforståelser eller liknende.
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nettet eller RL: Hva betyr mest? [følelser]Det Bluen sa.
![]() |
![]() |
#3 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Nettet eller RL: Hva betyr mest? [følelser]
Ja, jeg har også følt det litt sånn. I grunn såpass mye at jeg har snudd litt igjen, og valgt la være dele såpass mye som jeg kanskje gjorde en periode. Mye fordi jeg i utgangspunktet er en type som mye heller liker å formulere meg skriftlig, og kommunisere på den måten - enn å fortelle omverden muntlig rundt meg om eventuelle problemer eller opplevelser jeg har/har hatt. Og da ble det litt lett å bruke forum, der noen kjenner meg personlig - men andre ikke. Og da blir også tilbakemeldingene ut i fra det, og det har ikke alltid vært like lett å takle.
![]() |
|
|