Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Form etter LASEK-operasjon?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-13, 19:38   #14
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Form etter LASEK-operasjon?

Opprinnelig lagt inn av silla, her.

J
LASEK operasjonen er forresten den gamle metoden, men denne er ikke like risikofylt som LASIK operasjonen. I LASIK kutter en dypere i øyet og lokket som skyves til side og deretter legges tilbake igjen kan krølle seg og skape trøbbel. Så jeg syns det er verdt å bli borte fra jobb en uke med smerter for å minske sjansen for at det skal skje noe med øyene. Men skjønner også dem som tar LASIK og slipper smerten og kan dra på jobb dagen etter operasjonen.

Jeg skal opereres i neste uke (Memira) Jeg har forstått det slik at FemtoLasik (den nyeste metoden) er mye sikrere og mindre sjanse for å få infeksjoner? I tillegg får man mindre smerter og kan gå på jobb neste dag.
Jeg har valgt denne metoden, pga av akkurat dette (best kvalitet og minst risiko). Den koster 39 000,- og jeg synes de ekstra kronene var verd for å minske risikoen for tull....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:38.