Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Nyheter i matbutikken, nye varer

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-02-13, 23:31   #21
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nyheter i matbutikken, nye varer

Har prøvd en pose fra Freia med karamell med sjokolade inni. Yum!

Gammel 11-02-13, 23:31   #22
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig lite nysgjerrig på nye matvarer, og særlig i ferdigmatsegmentet. Jeg får ikke lyst på Grandiosa selv om de lager en ny type. Men gresk yoghurt er jeg jo veldig svak for. Den tror jeg må testes.

Gammel 11-02-13, 23:46   #23
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Har prøvd salte jumbomais, japp star, karamellene (med hasselnøtt), "shredded" frokostblanding fylt med bær og jippi smoothie til guttungen. Likte alt!

Gleder meg til å prøve flere ting, jeg liker sånt. Gleder meg faktisk til ukeshandlinga i morgen.

Gammel 12-02-13, 00:04   #24
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Solo Sunset. Julebrus møter selleristang. Veldig, veldig ekkelt.

Jeg tror jeg styrer unna.

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 01:46   #25
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Den greske yoghurten skal jeg definitivt teste

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 10:38   #26
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Mannen og ungene likte denne

Jeg har prøvd tilsvarende, bare i lollipop, namm!

Gammel 12-02-13, 10:40   #27
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Denne så jeg en dag i kjøledisken og måtte prøve. Nam. Gresk yoghurt er sannelig godt.

Eg hadde store forhåpningar til denne, men blei skuffa Det var altfor lite nøtter og for mykje honning. Nå kan ein jo skjølsagt la ver å ha i all honningen da... men den var for tjukk også.

Eg syns Tine sin er mykje betre - der er kornblandingen søta. Dessverre er den vanskelig å finne, og nå er den kanskje tatt ut av sortimentet?

Gammel 12-02-13, 10:51   #28
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Eg hadde store forhåpningar til denne, men blei skuffa Det var altfor lite nøtter og for mykje honning. Nå kan ein jo skjølsagt la ver å ha i all honningen da... men den var for tjukk også.

Eg syns Tine sin er mykje betre - der er kornblandingen søta. Dessverre er den vanskelig å finne, og nå er den kanskje tatt ut av sortimentet?

Jeg syntes den nye greske var mye bedre enn denne go' morgen-varianten. Det skal jo være gresk yogurt og den skal jo være tykk.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 10:54   #29
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Prøvde en ny sjokolade for litt siden, Japp med peanøtter og peanøttsmør. Tenkte den skulle smake som Snickers, men FY og FØY for noe fæle greier.

Jeg likte den og jeg!

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Har prøvd en pose fra Freia med karamell med sjokolade inni. Yum!

Oh. Må prøves...

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Denne så jeg en dag i kjøledisken og måtte prøve. Nam. Gresk yoghurt er sannelig godt.

Den fikk jeg lyst på!

Og så har vi testet kebabpizzaen, som var helt grei liksom. Jeg kjøpte den pga at jeg får med Pepsi Max på Prix nå. Men det er jo som all annen Gandiosa, ingen høydare.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 11:00   #30
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg syntes den nye greske var mye bedre enn denne go' morgen-varianten. Det skal jo være gresk yogurt og den skal jo være tykk.

Go' Morgen er jo gresk jo - det står i alle fall det på pakken. Og eg syns den var like tjukk som Synnøve sin. Men eg har ikkje samanlikna direkte altså.

Gammel 12-02-13, 13:44   #31
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte også Jappen og Solo Sunset.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 14:10   #32
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg syns også Solo Sunset var litt julebrusaktig, og ikke spesielt god. Den var ikke vond heller, men heller ikke noe jeg føler for å kjøpe mer av. Den nye Jappen, nei takk, jeg kjøper heller Snickers.. Ellers har vi kjøpt minifiskekaker, fiskekakefigurer og dyrepasta fra Jippi-serien.

Gammel 12-02-13, 14:26   #33
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg elsker produktnyhetene i butikken, og prøver det aller meste. Men finnes det noen samlet oversikt over nyhetene?

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Mannen og ungene likte denne

Nam! Denne så god ut! Må prøves!

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Jeg har kjøpt juice med pære og solbær i dag, da. Det smakte veldig pære. Og solbær. Og nærmest litt gjæra, mente mannen. Det blir nok ikke flere sånne kartonger.

Den kjøpte jeg i forrige uke. Den smakte nesten som et forsøk på alkoholfri vin? Jeg kommer ikke til å prøve den igjen. Den smaker forresten bedre om du halvblander den med vann eller eplejus.

Prøvde en ny sjokolade for litt siden, Japp med peanøtter og peanøttsmør. Tenkte den skulle smake som Snickers, men FY og FØY for noe fæle greier.

Denne var ekkel! Snickers er mye bedre!

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Har prøvd salte jumbomais, japp star, karamellene (med hasselnøtt), "shredded" frokostblanding fylt med bær og jippi smoothie til guttungen. Likte alt!

Gleder meg til å prøve flere ting, jeg liker sånt. Gleder meg faktisk til ukeshandlinga i morgen.

Jeg gleder meg også til neste ukeshandling, av samme grunn!

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Jeg syns også Solo Sunset var litt julebrusaktig, og ikke spesielt god. Den var ikke vond heller, men heller ikke noe jeg føler for å kjøpe mer av. Den nye Jappen, nei takk, jeg kjøper heller Snickers.. Ellers har vi kjøpt minifiskekaker, fiskekakefigurer og dyrepasta fra Jippi-serien.

Vi har prøvd en del av Jippi-produktene. Mini (6) syns de var gode, og elsker markedsføringen så klart, men som hun sa "det smaker jo som vanlig da, mamma". Hun liker forøvrig Thai-fiskekakene til Rema enn Jippi-fiskekakene. DET er jippi, det! Jeg har forøvrig ikke noe problem med at de lager og markedsfører produkter til/for barn så lenge de er sunne og gode alternativer, det er "long overdue".

Gammel 12-02-13, 14:47   #34
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Go' Morgen er jo gresk jo - det står i alle fall det på pakken. Og eg syns den var like tjukk som Synnøve sin. Men eg har ikkje samanlikna direkte altså.

Gresk yoghurt skal være mer som rømme i konsistensen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 15:20   #35
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Helt enig!

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 15:24   #36
Veritas
Det norske

Veritas sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har smakt Kebab-grandisen, og det er den beste grandisen hittil, synes jeg.

Gammel 12-02-13, 15:30   #37
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

Jeg har smakt Kebab-grandisen, og det er den beste grandisen hittil, synes jeg.

Uten at det sier så mye.

Gammel 12-02-13, 15:37   #38
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har knapt fått med meg at det har kommet nye varer. (Jeg har lest om at det skulle komme altså.)

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 16:01   #39
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg elsker produktnyhetene i butikken, og prøver det aller meste. Men finnes det noen samlet oversikt over nyhetene?
.

Jeg har bare sett oversikt i reklamebladene til Meny. Noen andre som har sett en oversikt?

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 16:27   #40
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg tenker at de må ha en litt vrien oppgave, de som har som jobb å finne opp nye godterivarianter. Det kan da ikke være så mye nytt å finne på, uten at det enten smaker høgg og/eller blir veldig "same, same, but different".

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:39.