Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

(Spin-off): Menn i rosa-Shabby-chic-hjem

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-13, 01:29   #11
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: (Spin-off): Menn i rosa-Shabby-chic-hjem

Tja. Jeg er verken shabby chic eller rosa - men om jeg hadde vært det hadde jeg sikkert fått gjøre som jeg vil. Så lenge jeg ikke brukte masse penger, da. :gift med en skotte:

Han bryr seg ikke så veldig, så jeg får viljen min. For eksempel har vi ett bilde han syns er stygt, det henger på veggen i stua. Og så har vi ett maleri han syns er fint, men som jeg ikke liker, det ligger i et kott. Det skal sies at det bildet er usannsynlig ekkelt da. Jeg får neller av å se på det, det er ordentlig mørkt og depressivt. Han ha fått lov å henge opp en stygg plakat på do i kjelleren. :verdens beste kone:

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:39.