Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Fin og god air-play høyttaler

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-13, 22:32   #1
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fin og god air-play høyttaler

Det vil jeg ha. Så jeg sitter og leser tester. Og så er det jo et lite problem at jeg ikke er så stilsikker at det gjør noe.

Er denne fin?

Denne?
h
Denne?

Eller noen andre som er både ok og fine? Jeg trenger ikke diger høyttaler som fyller store rom med massiv lyd og dundrebass, men jeg vil gjerne ha litt ok lyd og ikke minst et design jeg kan ha stående fremme.

Gammel 12-02-13, 22:41   #2
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fin og god air-play høyttaler

Vi har den midterste og er veldig godt fornøyd med den. Liker både utseendet og lyden

Sist redigert av løve70 : 12-02-13 kl 22:55.
løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 22:53   #3
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Hva er dette? Virker den bare til Iphone? Jeg trenger noe til å hooke opp Samsung Galaxy tab og s3 på. Finnes det noe som man kan hooke opp begge på? Bør jeg lage en egen tråd? Den øverste var fin Katta!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 22:56   #4
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den i midten kan i hvertfall håndtere andre ting, men den nederste er vel litt applefantatisk slik jeg skjønte det. Den øverste er jeg usikker på.

Gammel 12-02-13, 22:57   #5
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Vi har Zeppelin og den har flott lyd og er pen å se på. Det eneste man kan kikke på er at den tar plass, ca 70 cm lang anslår jeg.

Du bør også se på Geneva sine høyttalere.

Gammel 12-02-13, 22:58   #6
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Zeppelin kan vi bruke med Apple dingser og vanlig pc og android tlf.

Gammel 12-02-13, 22:58   #7
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Du bør også se på Geneva sine høyttalere.

Jeg har lyst på en rød en til loftstua.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-13, 23:08   #8
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

*googler geneva*

Gammel 12-02-13, 23:11   #9
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Geneva sine var kjempefine, men kan de brukes trådløst? Det ser ut som de bare funker som docking?

Gammel 12-02-13, 23:52   #10
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Geneva funker trådløst via Bluetooth. Men bare den lille tror jeg.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 10:54   #11
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sjekk ut Sonos også. De har ikke docking, men styres fra telefonen eller pc. Kan også spille av musikken på telefonen. Tror det er bare iPhone foreløpig, men kommer nok til android snart.

Gammel 13-02-13, 11:09   #12
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Sjekk ut Sonos også. De har ikke docking, men styres fra telefonen eller pc. Kan også spille av musikken på telefonen. Tror det er bare iPhone foreløpig, men kommer nok til android snart.

Nei vi har Sonos og Samsung telefoner!
Veldig fornøyd!

Gammel 13-02-13, 11:46   #13
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Callisto, her.

Nei vi har Sonos og Samsung telefoner!
Veldig fornøyd!

Ja det finnes app for å styre Sonos-anlegget til alle telefoner. Vi har en salig blanding av utstyr her i huset. Men tror det foreløpig kun er i iPhone-appen man kan velge å spille av sangene som ligger på telefonen. Mulig det har kommet en oppdatering til android så dette funker på de også nå? Det funket kun fra iPhone før jul i hvertfall.

Gammel 13-02-13, 11:53   #14
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg ville vore litt forsiktig med høgtalar med docking, sidan apple har endra utgangen på dei nyaste telefonane sine. Det var ein medverkande faktor til at vi valde trådlaust system, sonos (som har fungert både med android og apple i halvanna år). Eg synest det er dumt å kjøpe ein høgtalar som kun passer til iPhone4, for eksempel.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-13, 11:53   #15
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har kjøpt bluetooth-overgang til stereoanlegget og overfører musikk/podcast på det. Funker fint.

Gammel 13-02-13, 12:39   #16
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Vi har ikke stereoanlegg. Jeg vil ha noe lite som står i stua som jeg kan spille musikk via mac, ipad eller telefon fra. Jeg liker utseendet på Geneva sine best tror jeg, jeg må finne ut hvordan den fungerer mhp trådløs overføring, jeg vil ikke ha noe dockingopplegg. Den zeppelingreia er jeg usikker på om jeg liker? Det er jo mange som skryter av den, men den ser litt romskipaktig ut? Må komme meg et sted hvor de har dem så jeg får se tror jeg.

Gammel 23-05-13, 13:18   #17
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Har du funnet noe som funker, Katta?

Gammel 08-12-13, 00:44   #18
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Eg ville vore litt forsiktig med høgtalar med docking, sidan apple har endra utgangen på dei nyaste telefonane sine. Det var ein medverkande faktor til at vi valde trådlaust system, sonos (som har fungert både med android og apple i halvanna år). Eg synest det er dumt å kjøpe ein høgtalar som kun passer til iPhone4, for eksempel.

Ja, vi kjøpte Revo heritage for noen år siden. Passet til Iphone 3, og der var det stopp. Vi vurderer Sonos fra oss til oss til jul. Ser på langt nær så fin ut
som Revoen, men med funksjoner som passer oss. Tror jeg.

Gammel 08-12-13, 00:45   #19
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oi, sorry. Gammel tråd.

Gammel 08-12-13, 08:25   #20
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Ja, vi kjøpte Revo heritage for noen år siden. Passet til Iphone 3, og der var det stopp. Vi vurderer Sonos fra oss til oss til jul. Ser på langt nær så fin ut
som Revoen, men med funksjoner som passer oss. Tror jeg.

Man får sikkert tak i ny plastinnsats til dockingen på Revo, sånn à propos: Mannen fikk til jul for to år siden, og den passer da til alt. Bare å skifte plastdings. Vi har iPhone 4S, Revo Heritage på kjøkkenet og Apple-tv i stua, men vi har forsterker og golvhøyttalere kobla til tv-en, da.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:45.