|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
maler
|
Fin og god air-play høyttalerDet vil jeg ha. Så jeg sitter og leser tester. Og så er det jo et lite problem at jeg ikke er så stilsikker at det gjør noe.
|
|
|
#2 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fin og god air-play høyttalerVi har den midterste og er veldig godt fornøyd med den. Liker både utseendet og lyden Sist redigert av løve70 : 12-02-13 kl 22:55. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Fin og god air-play høyttalerHva er dette? Virker den bare til Iphone? Jeg trenger noe til å hooke opp Samsung Galaxy tab og s3 på. Finnes det noe som man kan hooke opp begge på? Bør jeg lage en egen tråd? Den øverste var fin Katta!
|
|
|
#4 |
|
maler
|
Sv: Fin og god air-play høyttalerDen i midten kan i hvertfall håndtere andre ting, men den nederste er vel litt applefantatisk slik jeg skjønte det. Den øverste er jeg usikker på.
|
|
|
#5 |
|
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
Sv: Fin og god air-play høyttalerVi har Zeppelin og den har flott lyd og er pen å se på. Det eneste man kan kikke på er at den tar plass, ca 70 cm lang anslår jeg.
|
|
|
|
#6 |
|
Kleintje I + II
Sv: Fin og god air-play høyttalerZeppelin kan vi bruke med Apple dingser og vanlig pc og android tlf.
|
|
|
|
#9 |
|
maler
|
Sv: Fin og god air-play høyttalerGeneva sine var kjempefine, men kan de brukes trådløst? Det ser ut som de bare funker som docking?
|
|
|
#11 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Fin og god air-play høyttalerSjekk ut Sonos også. De har ikke docking, men styres fra telefonen eller pc. Kan også spille av musikken på telefonen. Tror det er bare iPhone foreløpig, men kommer nok til android snart.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fin og god air-play høyttaler
Nei vi har Sonos og Samsung telefoner!
|
|
|
#13 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Ja det finnes app for å styre Sonos-anlegget til alle telefoner. Vi har en salig blanding av utstyr her i huset. Men tror det foreløpig kun er i iPhone-appen man kan velge å spille av sangene som ligger på telefonen. Mulig det har kommet en oppdatering til android så dette funker på de også nå? Det funket kun fra iPhone før jul i hvertfall.
|
|
|
#14 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Fin og god air-play høyttalerEg ville vore litt forsiktig med høgtalar med docking, sidan apple har endra utgangen på dei nyaste telefonane sine. Det var ein medverkande faktor til at vi valde trådlaust system, sonos (som har fungert både med android og apple i halvanna år). Eg synest det er dumt å kjøpe ein høgtalar som kun passer til iPhone4, for eksempel.
|
|
|
|
#16 |
|
maler
|
Sv: Fin og god air-play høyttalerVi har ikke stereoanlegg. Jeg vil ha noe lite som står i stua som jeg kan spille musikk via mac, ipad eller telefon fra. Jeg liker utseendet på Geneva sine best tror jeg, jeg må finne ut hvordan den fungerer mhp trådløs overføring, jeg vil ikke ha noe dockingopplegg. Den zeppelingreia er jeg usikker på om jeg liker? Det er jo mange som skryter av den, men den ser litt romskipaktig ut? Må komme meg et sted hvor de har dem så jeg får se tror jeg.
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, vi kjøpte Revo heritage for noen år siden. Passet til Iphone 3, og der var det stopp. Vi vurderer Sonos fra oss til oss til jul. Ser på langt nær så fin ut
|
|
|
#19 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Fin og god air-play høyttalerOi, sorry. Gammel tråd.
|
|
|
#20 |
|
Dig for victory!
|
Man får sikkert tak i ny plastinnsats til dockingen på Revo, sånn à propos: Mannen fikk til jul for to år siden, og den passer da til alt. Bare å skifte plastdings. Vi har iPhone 4S, Revo Heritage på kjøkkenet og Apple-tv i stua, men vi har forsterker og golvhøyttalere kobla til tv-en, da.
|
|
![]() |
|
|