Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kommentarer på offentlig blogg

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-13, 15:39   #11
Cecilie - interiørblogger
Nybegynner

Medlem siden: Feb 2013
Cecilie - interiørblogger er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Kommentarer på offentlig blogg

Ok - her kommer siste innlegg fra meg - siden jeg har bedt de slette meg som bruker og innleggene mine. Men vil bare si følgende:
Dette har vært en veldig kjip greie å gå igjennom. Det som startet med (forsåvidt) uskyldig harselas på babyportalen - og som jeg desverre var dum nok til å respondere på har tatt helt av der inne også. Så finner jeg ut at den som startet denne tråden, oppretter seg som ny bruker her inne under samme navn som jeg hadde registrert meg som på bebyportalen (hahaha). Flere antydet at det var MEG som hadde startet denne tråden for å få oppmerksomhet rundt bloggen min. Dum nok som jeg var igjen, responderte jeg også her inne på en veldig ufin, usaklig og barnslig måte.
Ikke at det skal sies i forsvar; men alt dette skjedde sent igår kveld etter en veldig tøff dag emosjonelt sett fordi jeg er i startfasen av utredning av alvorlig sykdom (ikke sikkert det er noe galt med meg, men siden jeg mistet mamma av en alvorlig kreftsykdom og nå har svake symptomer mot samme utvikling, så var jeg nok ekstra sår..)

Jeh ar vært veldig usaklig og hissig - fullstendig ulikt meg i utgangspunktet - men jeg reagerte med sinne og skrev i affekt. Jeg beklager min ufine væremåte - og mye av det som er skrevet tilbake er helt på sin plass - jeg ser den.

Men; det har da jammen vært mye ufint slengt mot meg også - og det å kopiere inn bilder referert fra spesifikke blogger/nettsteder er feil, spesielt når det bare var for å hause opp drittstemingen mer.

Jeg hadde en ganske stor blogg innen en interiørsjanger mange liker (og nei - ikke shabby chic som mange her refererer til). Mitt hjem har vært i store boligreportasjer i Norge og utlandet - og det er fordi jeg faktisk kan endel om interiør i sjangeren vintage/landstil - dette var noe jeg var flink på. At man ikke liker min interiørstil eller blogg bryr jeg meg ikke om. Men å bli hånet og linket til på forum hvor dere alle kan gjemme dere bak anonyme alias - er både feigt og provoserende (som den første greia på babyportalen handlet om).

Det det hele ender med er alvorlige anonyme trussler på min blogg - noe som trolig blir anmeldt. Det har tatt fullstendig gleden og lysten ved å ha en interiørblogg - og det kunne noen av dere kanskje spart dere for, eller? Jeg beklager igjen både krasse og usaklige kommentarer skrevet i sinne, nå syns jeg alt bare er utrolig trist og vondt.

Har bedt om å bli slettet også her inne, for dette orker jeg ikke henge med på.
Til de av dere som klarte å holde en saklig tone; takk!
Til de jeg evnt skrev stygt til; unnskyld!
Mvh Cecilie

Cecilie - interiørblogger er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:06.