|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
-o-o-o-o-o-
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
![]() |
Sv: L'occitaine - anbefaling?
Den lukter helt nydelig! Den håndsåpa, fotkremen og håndkremen pleier jeg kjøpe med hjem fra flyturer. Men styr unna leppepomaden, den korna seg og ble ekkel syns jeg. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() |
Verbena fotkrem? |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: L'occitaine - anbefaling?Jeg og elsker håndkremen, og da helst den "klassiske". Spesielt etter at den kom i plasttube, for den gamle metalltuben var lekker, men det gikk hull på den alt for lett.
|
|
|
#45 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: L'occitaine - anbefaling?L`Occitane har mange gode produkter, men best av dem alle må være håndkremen - den er fantastisk!
|
|
|
#46 |
|
Curlingkone
|
Den er kjempegod! Har brukt både den og den lettere varianten på pumpe.
|
|
|
#47 |
|
-o-o-o-o-o-
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
![]() |
Tror den fotkremen jeg har prøvd er med lavendel, vet ikke om det fins flere. Men den er god! Håndkremene har de i ulike dufter og konsistenser, har likt alle jeg har prøvd. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: L'occitaine - anbefaling?Jeg liker godt håndkremen, og fikk denne shampooen i gave. Den lukter godt og håret blir luftig og glansfult.
|
|
|
#50 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: L'occitaine - anbefaling?Dusjoljen "d'Amande", hånd- og fotkrem, og parfyme, Fleur de Cerise er min favoritt. Heathrow har også ok utvalg. Så en kollega hadde noen ansiktsprodukter med rismel, for fet hud, har lyst til å prøve dem!
|
|
|
#51 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: L'occitaine - anbefaling?Jeg liker i tillegg til det allerede nevnte spesielt hårkuren deres for kjrøllete/slitt hår. Og så har de et såpestykke i Amandeserien, et peelingsåpestykke. Det tåler sønnen min utrolig bra . Han har atopisk eksem.
|
|
|
#52 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: L'Occitane - anbefaling?Eg måtte lese kva l'occitane seier om saka sjølv, i linken eg gjenga tidlig i tråden. Eg syns dei argumenterer godt, men kva veit eg - det er jo deira side av saken. I utgangspunktet er det jo veldig bra at produkt som ikkje er blitt testa på dyr slepp til i eit stort marked som ikkje har like godt holdning på dette. Da kan ein kanskje utkonkurrere merker som er mindre bevisste (Problemet er altså ikkje at l'occitane testar på dyr, men at kinesiske myndigheter gjer det).
|
![]() |
|
|