Sv: Harry, trendy, tantete, kjerring, kul osv: klær og merkelapper
Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.
Jeg ser faktisk mest på det som humoristiske sleivspark til egen stil.
Jeg er helt 100% enig med Niobe og takk og pris for at FP ikke er et forum der man holder kjeft om man ikke er i full enighet med trådstarter.
Jeg synes ikke det går an å sammenligne tråden med type hva vi lærere barna våre om de som ikke har like dyre klær. Overhode ikke det samme. Her inne, som i den aktuelle tråden, er vi alle oppegående damer som sitter og fniser av oss selv og av observasjoner rundt forskjellige stiler hva angår skotøy. Vi sitter ikke å ler av folk med billige sko fra Europris eller folk i grilldress eller bling-bling klær. Vi snakker ut fra samme utgangspunkt, bare forskjellige nyanser. Tar man seg nær av slike ting, genrelle betrakninger og synsing mener jeg faktisk man kan styre unna slike tråder.
Så må jeg bare kommentere ordet "kjerring". Der jeg kommer fra er det kjæreste man har "kjerringa" si. Det er et ord nesten alle bruker, også den yngre generasjonen, og det er overhode ikke negativt ladet på samme måte som mange andre steder. Derfor har nok ordet også en litt mindre negativ klang for meg tror jeg selv om ordet i denne sammenhengen betyr en litt kjedelig stil som definitivt er en av mine aller største utfordringer, og nettopp derfor setter jeg utrolig stor pris på slike tråder. Jeg kan le av alt jeg kjenner meg igjen i og jeg plukker opp tips jeg alltid synes er nyttige. Hvem trenger Trinny og Susannah liksom når man har FP. 
Sist redigert av Lisa : 20-02-13 kl 02:14.
|