![]() |
#561 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden IISå lekker kjole! Dama på butikken her sa at Cream hadde skiftet stilen bort fra alle blondene. Nå må jeg i butikken og kikke!
#563 |
intro
|
![]() Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden IIDa passer det jo ikke inn i bildet at jeg nylig har kjøpt meg en sjøgrønn kjole fra Cream i heltrukken blonde, da.
![]() |
#564 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden IIVar det blonde, bluen, den som det er bilde av her?
#567 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden IIJeg ser at jeg liker både en del farger, stofftyper og detaljer hos Cream. Har kjøpt en brukt kjole før her inne, som er en favoritt. Men de har jo mye variert. For flagrete kler jeg ikke, men litt 'gammeldags' funker fint. |
![]() |
![]() |
#570 |
intro
|
![]() Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden II
Her er blondekjolen, for øvrig - kanskje i overkant romantisk, men jeg likte så godt fargen og fasongen. Nå har jeg fått tak i en grå genser til å ha under også. Det var vel i høst jeg kjøpte den.
![]() |
#571 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden IIJeg prøve denne fra Cream og, men den var mer «rett ned» og formløs. Men jeg likte halsen godt på den.
#572 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden IIKjøpt støvletter på nett. Håper de ikke er for trange i leggen.. fin høyde på helen, iallefall.
#574 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden IIDen lekre Cream med rund hals var ikke pen til meg, ble helt feil på overkroppen med innsyn til BH stroppene. Men på en fridag er shopping interessen stor. Det ble boots fra Heppo med 20% avslag.
#575 |
Grubler.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden IIJeg har shoppet noen nye topper uten gravidmage!
#576 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden IIhttp://oddmolly.com/collection/sprin...n-m213-654#p=2
#578 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Den nye skrekkelig lange shoppingtråden IIDa var kjolen kommet. Sist redigert av Dronningen : 25-02-13 kl 10:02. |
![]() |
![]() |
|
|