|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() "Det var et stygt navn, så den kjolen vil jeg ikke kjøpe."Før var jeg sånn at jeg kunne la være og kjøpe klær fra et merke dersom jeg syntes merkenavnet hørtes stygt ut. Eller la vær kjøpe eller lage en matrett fordi jeg syntes navnet var fælt. Jada. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Det var et stygt navn, så den kjolen vil jeg ikke kjøpe."Ikke helt i samme baner, men husker da jeg var yngre og ikke ville ha bukser fra Lee fordi de blesolgt på Cubus.
![]() |
#3 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: "Det var et stygt navn, så den kjolen vil jeg ikke kjøpe."
Ganni kunne jeg tålt, men Ræva eller Møkkatøy AS hadde jeg muligens stått over. I hvert fall klippet merkelappen av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Leser
|
Begge barna mine er opptatt av merkeklær i den forstand at de blir veldig glade hvis de liker navnet. Favorittmerket er "Milkshake".
![]() |
#5 |
intro
|
![]() Sv: "Det var et stygt navn, så den kjolen vil jeg ikke kjøpe."Jeg innrømmer gladelig at jeg nekter å spise meieriproduktet RisiFrutti på grunn av det redselsfulle navnet.
![]() |
![]() |
#6 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: "Det var et stygt navn, så den kjolen vil jeg ikke kjøpe."Ja ja, bedre å nekte å kjøpe klær pga teit navn, enn å gjøre som en gutt jeg engang kjente i en barnehage. Han gikk pent og pyntelig bortover en sti i barnehagen, før han, tilsynelatende uten mål og mening, skar inn i sandkassa og klabbet ned en liten gutt som satt der, helt fredelig for seg sjøl. Denne gutten begynte selvsagt å gråte.
![]() |
#7 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: "Det var et stygt navn, så den kjolen vil jeg ikke kjøpe."Du er snål.
![]() |
#8 |
Ringskrømt
|
Huff. Den er ugrei.
![]() |
#11 |
Tåler regn
|
![]() Sv: "Det var et stygt navn, så den kjolen vil jeg ikke kjøpe."Neida, du er ikke helt snål. Jeg er ikke sånn på klær, men kan være andre ting.Jeg kunne forresten aldri tenke meg å kjøpe Cilllit bang fordi navnet hørtes ut som "hokuspokus" for meg. Helt til svært mange skrøt produktet. Da kjøpte jeg det og ble overbevist. Men jeg hadde aldri kjøpt det ellers! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: "Det var et stygt navn, så den kjolen vil jeg ikke kjøpe."Jeg bytter ikke treningssenter til Stamina HOT, for å si det sånn.
![]() |
#13 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: "Det var et stygt navn, så den kjolen vil jeg ikke kjøpe."Jeg har hatt en boblekåpe som jeg elsket. Den hadde ordet pussi brodert på ermet, men kjøpt på bik bok.
![]() |
#14 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
Ja og så trener jeg på stamina hot.
![]() |
#15 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Stamina HOT, virkelig. Jeg kommer i farten ikke på et verre eksisterende navn. :grøss: |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: "Det var et stygt navn, så den kjolen vil jeg ikke kjøpe."Nja, jeg har en greie akkurat nå som er en smule snål. Jeg kan nemlig kun drikke brus fra de nye flaskene. Om det er kun den gamle typen flasker, så kjøper jeg ikke.
![]() |
#17 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: "Det var et stygt navn, så den kjolen vil jeg ikke kjøpe."Nope, så fremt ikke navnet på en eller annen måte var vulgært/upassende og innbød til kommentarer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: "Det var et stygt navn, så den kjolen vil jeg ikke kjøpe."Haha, nei, jeg har sikkert nok fobier, men ikke slike. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
stille
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: "Det var et stygt navn, så den kjolen vil jeg ikke kjøpe."Jeg tror ikke jeg har noen "heftelser" når det gjelder klær, men jeg kunne virkelig ikke tenke meg å bruke strømprissammenligningsselskapet som heter elskling.no eller strømleverandøren For Better Days(og det fikk mannen som ringte vite).
![]() |
#20 |
maler
|
![]() Sv: "Det var et stygt navn, så den kjolen vil jeg ikke kjøpe."Hm. Det hender jeg tenker at "det høres ut som et europris-merke" og da trekker det ikke akkurat opp.
![]() |
|
|