|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Klær til store jenter - hvor finner man det?LilleVenn er blitt stor (2003 modell) og vil ikke ha det hun kaller for 'babyklær'. Hvor finner man kule klær til større jenter? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Klær til store jenter - hvor finner man det?Ingen Gap eller Desigual til min 03-jente i alle fall, hun får ikke så dyre klær. Hun synes PompDeLuxe er for dillete og kjøper klær på HM, Cubus, WOW, Kappahl og Lindex. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Off the map.
|
Sv: Klær til store jenter - hvor finner man det?Jeg kjøper også mest i kjedebutikker. Sko og uttertøy kan være dyrere, men for vår del går det i vanlige bukser, skjorter, gensere, cardigans og hettejakker.
|
|
|
#4 |
|
Enda en som trener
Sv: Klær til store jenter - hvor finner man det?Jeg reiser ganske mye, så da handler jeg ofte klær til en helt grei pris. Det hender jeg finner noe på H&M og Lindex, men sjelden noe jeg liker. H&M kuttet jeg ut da jeg syntes kvaliteten og passformen på barneklærne var helt elendig, men kanskje det kan være verdt å forsøke igjen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Enda en som trener
Sv: Klær til store jenter - hvor finner man det?Sånn ca hvor store er jentene når de passer de minste størrelsene på Bik Bok o.l.? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Klær til store jenter - hvor finner man det?Vi kjøper også klær i hovedsak i de typiske kjedebutikkene. Hva sko og yttertøy angår så er kvalitet viktig. Hun er født i 2001 og er lite opptatt av typiske merkeklær. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Enda en som trener
Sv: Klær til store jenter - hvor finner man det?Heldigvis virker både hun og venninnene ut til å være lite opptatt av merker enda (sånn bortsett fra at de vil ha Hunter støvler og Converse sko), det er nok helst jeg som er opptatt av det |
|
|
|
|
|
#9 |
|
audio, video, disco
Sv: Klær til store jenter - hvor finner man det?Grunt og New Generals har jeg sett på smartkids.no, kanskje noe der faller i smak?
|
|
|
#10 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Klær til store jenter - hvor finner man det?Min 2004-modell (som er stor for alderen, 146 høy) har tidligere brukt mye klær fra Pomp de Lux. Nå vil hun ikke gå i slike klær lenger, de er visst for barnslige og gjør at hun ser tykk ut påstår hun. Hun liker klærne fra Cubus. En svært sjelden gang kan hun finne noe på HM eller Lindex, men da snakker vi om en gang hvert jubelår. Ellers er WOW populært og etterhvert BikBok. Sistnevnte har voksenstr. og siden mange av klærne er utringet passer de ikke i fasongen før puberteten er godt i gang. Jeg har også handlet litt Desigual til henne i Spania.
|
|
|
#11 |
|
Born to run
Medlem siden: Nov 2009
Sv: Klær til store jenter - hvor finner man det?Snart 14-åringen begynte vel å handle på BikBok i 12-årsalderen. 9-åringen fikk sitt første plagg derfra i går faktisk. (Utrolig nok fant vi en topp der som ikke var utringet til navelen hennes!!!) Datteren din er nok i yngste laget til å finne noe der, kanskje bukser i minste str. kan gå om hun slekter på deg når det gjelder høyde! Kvaliteten på klærne derfra er for øvrig ikke noe bedre enn WOW.
|
|
|
#13 |
|
Enda en som trener
Sv: Klær til store jenter - hvor finner man det?
Hun slekter nok ikke på meg når det gjelder høyde, forholdsvis liten og meget tynn. Ser at det blir en utfordring med bukser, nå som det etterhvert blir slutt på bukser med regulerbar midje. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
intro
|
Sv: Klær til store jenter - hvor finner man det?Syntetiske - de har da vel mest bomullsklær i kjedebutikkene? (Jeg handler jo i den avdelingen til meg selv iblant.
|
|
|
|
#15 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Klær til store jenter - hvor finner man det?Min 2002-modell liker godt HM. Det er lite syntestisk - mest bomull, tror jeg?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Enda en som trener
Sv: Klær til store jenter - hvor finner man det?Det var en del fint på Smartkids |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Enda en som trener
Sv: Klær til store jenter - hvor finner man det?
Genserene jeg så på WOW i dag var ihvertfall meget syntetiske |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Klær til store jenter - hvor finner man det?Du sier du reiser mye. Reiser du til UK?
|
|
|
#19 |
|
Drømmer
|
Sv: Klær til store jenter - hvor finner man det?Jeg handler endel til niesen min på www.smartkids.no og wow. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Epikur
|
Sv: Klær til store jenter - hvor finner man det?Jeg dynges ned av Cubustøy via slektning, og er positivt overrasket over kvaliteten.
|
![]() |
|
|