Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Kjerring(t)råd

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-13, 21:30   #21
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv

Pegasus sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjerring(t)råd

Råd mot snorking og søvnvansker: Zzzo Ro ringen

http://www.zzzoro.com/

Vi har fått et stille og rolig soverom, og alle hjerter fryder seg.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 22:24   #22
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pegasus, her.

Hæ? Seriøst?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 22:56   #23
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 22-02-13, 23:00   #24
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

My thougts exactly .

Gammel 22-02-13, 23:16   #25
m|nken

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pegasus; dette må du fortelle mer om.

Det er han som er varast i garden. (Olav H. Hauge).
m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-13, 23:45   #26
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tro kan flytte fjell!

Gammel 22-02-13, 23:45   #27
Pegasus

Pegasus sin avatar

Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Jeg er helt seriøst, folkens. Men skjønner skepsisen, vi hadde heller ikke særlig tro på denne, men tenkte at noe så uskyldig kunne iallefall ikke skade å prøve (er desperasjonen stor nok osv....). Og det funker!

Tro kan sikkert flytte fjell, men ikke snorking.

Her er en avisartikkel:
http://www.ta.no/nyheter/grenland/article5968850.ece

Gammel 23-02-13, 20:57   #28
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

I dag vasket jeg skinnmøblene (om det er ekte skinn er jeg dog usikker på) med Nylonvask og gned de deretter inn med spenol. Jeg har fått skinnende nye sofaer.

Gammel 23-02-13, 22:17   #29
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er helt seriøst, folkens. Men skjønner skepsisen, vi hadde heller ikke særlig tro på denne, men tenkte at noe så uskyldig kunne iallefall ikke skade å prøve (er desperasjonen stor nok osv....). Og det funker!

Tro kan sikkert flytte fjell, men ikke snorking.

Her er en avisartikkel:
http://www.ta.no/nyheter/grenland/article5968850.ece

Mulig en strikk rundt høyre lillefinger gjør samme nytten?

Gammel 24-02-13, 00:21   #30
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er villig til å prøve det meste, jeg. Men jeg kjøper ikke en ring med pigger inni til 800 kr. Kan man ikke sette pigger på et eller annet selv? Det må da la seg gjøre. Akupressur skal jeg ikke kimse av. Sea Band hjelper minsten her i huset mot bilsyke.

Gammel 24-02-13, 00:26   #31
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg er villig til å prøve det meste, jeg. Men jeg kjøper ikke en ring med pigger inni til 800 kr. Kan man ikke sette pigger på et eller annet selv? Det må da la seg gjøre. Akupressur skal jeg ikke kimse av. Sea Band hjelper minsten her i huset mot bilsyke.

Prøv strikk da.

Gammel 24-02-13, 00:32   #32
Mrs. S

Mrs. S sin avatar

Medlem siden: Sep 2011
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Virker det, så er det billigere enn snorkeplasteret etter bare noen mnd. Jeg var inne og sjekket prisene. Breathe Right kostet 157 for 30 stk.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 16:57   #33
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Prøv strikk da.

Stram strikk? Og hvor stram? Og hvor på fingeren?

Gammel 24-02-13, 16:58   #34
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mrs. S, her.

Virker det, så er det billigere enn snorkeplasteret etter bare noen mnd. Jeg var inne og sjekket prisene. Breathe Right kostet 157 for 30 stk.

Ja, men jeg vil ikke betale 800 kr bare for å teste.

Gammel 24-02-13, 17:38   #35
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Næsj, på lillefingeren der en ring skal sitte. Så stramt at det ikke er ubehagelig. Evt ha på små kuler som presser på fingeren?

Gammel 24-02-13, 17:39   #36
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Fotvorter: Tape fast en bit av et bananskall (innsiden mot vorten) hver kveld i ca 1 uke. Funket her.

Gammel 24-02-13, 19:38   #37
Pegasus

Pegasus sin avatar

Standard

Ja, men jeg vil ikke betale 800 kr bare for å teste.

Hvis det ikke virker, så er det bare å få pengene tilbake.

Trykkpunktet er forresten på lillefingeren, på yttersiden.

Gammel 24-02-13, 19:51   #38
C.D

C.D sin avatar

Medlem siden: Apr 2012
Hvor: opp ei trapp og inn ei dør
C.D er populærC.D er populærC.D er populærC.D er populær
Standard

Vepsestikk: vask med eddik, fest en sukkerbit med plaster utenpå stikkstedet og det gjør ikke vondt mere.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:13.