|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
|
Sv: Ari Behn lanserer serviseSå akkurat en reklameplakat for dette serviset i sentrum, og irriterte meg egentlig mest over at bildene av Ari som ble brukt var AKKURAT de samme som ble brukt i forbindelse med hans siste bok. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
Sv: Ari Behn lanserer servise
Dette er jo rent pinlig. |
|
|
|
|
|
#83 |
|
By the Sea
|
Herregud - er det mulig? |
|
|
|
|
|
#84 |
|
fri
|
Ja, det var ganske sjokkerende lesning, men det forundrer meg ikke. Vibeke Løkkeberg er en tøff dame, som ikke lar seg pille på nesa eller knekke av motgang og dårlig kritikk. Må si jeg får mer og mer sansen for henne. Det er jo noe sprøyt at man ikke kan være kunstner innenfor forskjellige områder. Skomaker bli ved din lest liksom. Bare det at Vibeke Løkkeberg har kommet gjennom forfatterforeningens strenge opptakskrav bør vel være bevis nok for at hun behersker flere kunstformer. |
|
|
|
|
|
#85 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette var trist.
|
|
|
#89 |
|
intro
|
Det er jeg ikke enig i. Så vidt jeg kan se er det ingen som har ment at Ari skulle "bli ved sin lest" og ikke kan være designer? At serviset er mindre pent, blir vel noe annet? Det er mange heltidsdesignere som lager ting jeg synes er støgge.
|
|
|
|
#90 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Ari Behn lanserer serviseJeg er også en av dem som har litt sansen for Ari. Dog falt ikke påfuglfjærene i smak. Men den rektangulære tallerkenen kune jeg tenke meg i hvitt. |
|
|
|
|
|
#91 |
|
Passiv
Hvor: Hedmark
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ari Behn lanserer serviseEr det bare jeg som syntes serviset var fint? Jeg kom over det på glassmagasinet og la merke til det. Syntes det var skikkelig stilig. Og så ser jeg denne tråden med bilder av det serviset som var i butikken... |
|
|
|
|
|
#92 |
|
Leser
|
Ari Behn har vel neppe muligheten til å være utenfor offentlighetens søkelys. Jeg synes det er veldig trist at man synes det er "grønt lys" for å kritisere alle som er offentlige personer - helt uanvhengig av hvilke roller de har. Ta og sammenlign han med oss her på FP, her har vi alle et nick og vi kan i veldig stor grad (mye større enn Ari Behn) velge å fremstå som "det vi vil være". Det er feks absolutt ikke umulig for meg å fremstille meg selv som en person med en stor sangstemme (stemmer overhodet ikke). Men jeg ville virkelig ha blitt lei meg hvis jeg hadde blitt karakterister i så negative ordlag - og jeg regner med Ari Behn er et menneske med nøyaktig samme følelser som alle andre.
Trendene snur nå. Det er definitivt tid for mer en mer barokk og fargerik stil.
|
|
|
#93 |
|
Har tro på forbedring
|
Jeg synes det er fint, men litt uryddig med tanke på å servere noe på det. Krusene er så fine at jeg til og med kunne ønsket meg dem.
|
|
|
#94 |
|
intro
|
Sv: Ari Behn lanserer serviseFra Dagbladet i går: Design er den nye kjendishobbyen
|
|
|
|
#95 |
|
X First Lady
Sv: Ari Behn lanserer serviseServiset er på et vis flott men den rosa påfuglen oppå lokket på terrinen likte jeg ikke. Serviset er typisk Ari Behn men selv liker jeg det jeg skal servere mat på mye enklere i stilen. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Etylbarbital
Sv: Ari Behn lanserer serviseHahahaha, den terrinen var jo knall!
|
|
|
#98 |
|
navnet sjemmer ingen
Suppe eller gløgg, gryterett og alt annet som man kan finne på. Mitt nykjøpte servise fra Figgjo (Clupea fra 50-tallet eller noe sånt) har terrin. Jeg gleder meg til å begynne å bruke den når nytt kjøkken er ferdig. |
|
|
|
|
|
#100 |
|
navnet sjemmer ingen
Vi har alltid hatt en gull 70-tallsterrin hjemme. Har ikke alle slikt? |