Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ari Behn lanserer servise

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-07, 19:30   #81
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ari Behn lanserer servise

Så akkurat en reklameplakat for dette serviset i sentrum, og irriterte meg egentlig mest over at bildene av Ari som ble brukt var AKKURAT de samme som ble brukt i forbindelse med hans siste bok.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 19:33   #82
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Ang. Ari, påfugler og sånt så synes jeg Vibeke Løkkebergs innlegg i Aftenposten for et par dager siden var interessant lesing. Jeg må tilstå at jeg ble litt sjokkert over hennes historie.

http://www.aftenposten.no/meninger/d...cle1748947.ece

Dette er jo rent pinlig.

Gammel 24-04-07, 19:36   #83
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ang. Ari, påfugler og sånt så synes jeg Vibeke Løkkebergs innlegg i Aftenposten for et par dager siden var interessant lesing. Jeg må tilstå at jeg ble litt sjokkert over hennes historie.

Herregud - er det mulig?

Blir helt slapp, jeg ...

Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 20:23   #84
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det var ganske sjokkerende lesning, men det forundrer meg ikke. Vibeke Løkkeberg er en tøff dame, som ikke lar seg pille på nesa eller knekke av motgang og dårlig kritikk. Må si jeg får mer og mer sansen for henne. Det er jo noe sprøyt at man ikke kan være kunstner innenfor forskjellige områder. Skomaker bli ved din lest liksom. Bare det at Vibeke Løkkeberg har kommet gjennom forfatterforeningens strenge opptakskrav bør vel være bevis nok for at hun behersker flere kunstformer.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 08:43   #85
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette var trist.

Gammel 25-04-07, 14:22   #86
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Det Vibeke Løkkeberg skriver er vel noe av det samme man ser i denne tråden.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 14:43   #87
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Dette er jo rent pinlig.

Men ikke særlig overraskende.

Gammel 25-04-07, 14:55   #88
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns Løkkeberg er litt ekkel.

Gammel 25-04-07, 17:26   #89
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Det Vibeke Løkkeberg skriver er vel noe av det samme man ser i denne tråden.

Det er jeg ikke enig i. Så vidt jeg kan se er det ingen som har ment at Ari skulle "bli ved sin lest" og ikke kan være designer? At serviset er mindre pent, blir vel noe annet? Det er mange heltidsdesignere som lager ting jeg synes er støgge.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 18:29   #90
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg er også en av dem som har litt sansen for Ari. Dog falt ikke påfuglfjærene i smak. Men den rektangulære tallerkenen kune jeg tenke meg i hvitt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 02:09   #91
Polkadot
Passiv

Hvor: Hedmark
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Er det bare jeg som syntes serviset var fint? Jeg kom over det på glassmagasinet og la merke til det. Syntes det var skikkelig stilig. Og så ser jeg denne tråden med bilder av det serviset som var i butikken...

Men jeg kommer ikke til å kjøpe det, for jeg har funnet min kunstner som jeg skal bestille fra.

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-07, 02:49   #92
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jeg syns Ari Behn er en pompøs og latterlig person og at han bruker mediene til å fremstå som nettopp det. Det påberoper jeg meg full rett til å mene om en person som velger å gå hardt frem i offentligheten og setter seg selv midt i siktet.

Ari Behn har vel neppe muligheten til å være utenfor offentlighetens søkelys. Jeg synes det er veldig trist at man synes det er "grønt lys" for å kritisere alle som er offentlige personer - helt uanvhengig av hvilke roller de har. Ta og sammenlign han med oss her på FP, her har vi alle et nick og vi kan i veldig stor grad (mye større enn Ari Behn) velge å fremstå som "det vi vil være". Det er feks absolutt ikke umulig for meg å fremstille meg selv som en person med en stor sangstemme (stemmer overhodet ikke). Men jeg ville virkelig ha blitt lei meg hvis jeg hadde blitt karakterister i så negative ordlag - og jeg regner med Ari Behn er et menneske med nøyaktig samme følelser som alle andre.

Opprinnelig lagt inn av Kasia

At et pompøst servise med en diger fjær på blir dårlig tatt imot i en tid der alt skal være hvitt, rent og ensfarget kan umulig være en overraskelse for noen.

Trendene snur nå. Det er definitivt tid for mer en mer barokk og fargerik stil.

Gammel 29-04-07, 10:19   #93
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polkadot, her.

Er det bare jeg som syntes serviset var fint? .

Jeg synes det er fint, men litt uryddig med tanke på å servere noe på det. Krusene er så fine at jeg til og med kunne ønsket meg dem.

Gammel 05-05-07, 15:46   #94
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fra Dagbladet i går: Design er den nye kjendishobbyen

Tillater meg også å legge inn et bilde som viser en liten, fiffig detalj fra Aris servise:

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 18:23   #95
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Serviset er på et vis flott men den rosa påfuglen oppå lokket på terrinen likte jeg ikke. Serviset er typisk Ari Behn men selv liker jeg det jeg skal servere mat på mye enklere i stilen.
Han er kreativ på ulike områder og tør å prøve ut sine ideer.
Han tør å være seg selv tross mye kritikk. Denne egenskapen er vel det som har gjort at jeg har forandret mitt syn på han.
Norge trenger flere slike personligheter som han. Vi er så kjappe ut med å kritisere om noen tør å være litt annerledes.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-05-07, 18:59   #96
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hahahaha, den terrinen var jo knall! Endelig en terrin med selvironi.

Gammel 05-05-07, 20:50   #97
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Hva BRUKER man egentlig en terrin til? Suppe? Blir den ikke fort kald da?

…skal jeg noen gang ha en terrin skal den ha fjær og en rosa påfugl på.

Gammel 05-05-07, 21:23   #98
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Hva BRUKER man egentlig en terrin til? Suppe? Blir den ikke fort kald da?

…skal jeg noen gang ha en terrin skal den ha fjær og en rosa påfugl på.

Suppe eller gløgg, gryterett og alt annet som man kan finne på. Mitt nykjøpte servise fra Figgjo (Clupea fra 50-tallet eller noe sånt) har terrin. Jeg gleder meg til å begynne å bruke den når nytt kjøkken er ferdig.

Gammel 05-05-07, 21:27   #99
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Min eneste referanse til terrin har før denne tråden vært Emil som satte fast hodet og måtte til doktoren i Mariannelund.

Horisonten er utvidet!

Gammel 05-05-07, 21:36   #100
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Standard

Min eneste referanse til terrin har før denne tråden vært Emil som satte fast hodet og måtte til doktoren i Mariannelund.

Horisonten er utvidet!

Vi har alltid hatt en gull 70-tallsterrin hjemme. Har ikke alle slikt?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:16.