|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tørr hodebunn
Balsam da?
|
|
|
#22 |
|
-o-o-o-o-o-
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
![]() |
Prøv noe fra apoteket, de er milde. Aco sin serie f eks. Ikke like fancy og lukter ikke noe særlig, men de har hjulpet meg. Alt av produkter fra Redken, til og med milde Kerastase, har bare funket en viss periode før det har vært på an igjen med kløe, svie og tørr hodebunn. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tørr hodebunnBle anbefalt denne.
|
|
|
|
#24 |
|
Unik
|
Sv: Tørr hodebunnEg er så lei. Eg trur eg endelig har funne ein shampoo og balsam som virker, men det tar ikkje lang tid før eg reagerer på dei og. Og det er jo ikkje berre tørr og flassande hodebunn, men kviser og sår og. Plagsomt og irriterande. Eg veit ikkje kva eg har igjen å prøve no.
|
|
|
#25 |
|
Under cover
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette høres strengt tatt ut som en form for eksem, ikke bare tørr hodebunn. Jeg har i gode perioder "bare" tørr og flassende hodebunn, mens i de verre periodene har jeg sår, intens kløe og kan dra av store hudflak i kaker. Seborreisk eksem, konkluderte legen min med, og jeg får kortisonliniment til bruk i hodebunnen. Ikke noe jeg er glad for å ta, men en kur i ny og ne sammen med god shampo, balsam og kur for tørr, irritert hodebunn, og jeg har tilnærmet normal hodebunn.
|
|
|
|
#26 |
|
Unik
|
Sv: Tørr hodebunnJepp, det er nok ein herlig blanding av litt av kvart eg har. Dessverre så har eg ikkje fått noko for det så langt. Hudlegar har ikkje gitt noko spesielt for det og fastlegen min har eg vel aldri nevnt det for. Har ikkje tenkt over at det var noko å nemne for legen.
|
|
|
#27 |
|
Nøttelitens medhjelper
Medlem siden: Jul 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sendte prikk også, men jaggu.
|
![]() |