Sv: Skolevesker til 11000
Opprinnelig lagt inn av Katta, her.
Digresjon: Det første jeg oppdaget på FP var ikke velformulerte meninger og interessante diskusjoner, det var barneklærshoppingtråden. Jeg var imponert over mengden barnemerkeklær som ble kjøpt inn. /digresjon.
Jeg synes egentlig ikke det er så rart at noen tar seg råd til dyre jakker til tenåringer. Har man råd så har man råd, og hvis man har såpass mye penger at 7000 kr ikke virker helt hinsides er det kanskje noe man opplever som greit for å få det man ser på som virkelig pent og med god kvalitet? Jeg tenker jo også litt sånn, jeg kjøper ikke de billigste parkdressene til ungene for eksempel. Jeg kjøper de jeg har erfaring med at er bra selv om de koster det dobbelte. Fordi jeg ikke merker den helt store forskjellen på privatøkonomien om jeg velger parkdress til 700 eller 1500 kr. Jeg synes ikke det er vanskelig å se for meg det samme opplegget med større pengesummer hvis man har mer penger.
på Katta. Eg har venta på dette innspelet. Kva er egentlig forskjellen på å velge Reima til 2åringen og CG til 15åringen?