|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftDet er nok helt sikkert ikke kreftforeningen, nei.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreft
Jeg har hatt veldig mange barter i nær omkrets, men har aldri hørt at noen har betalt penger til kreftsaken av den grunn.
|
|
|
#43 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreft
Jeg har betalt ganske mange penger til kreftsaken gjennom Movember. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftDe der greiene der har ikke jeg fått med meg i det hele tatt. Leste et godt stykke ut i artikkelen før jeg skjønte hva han snakket om.
|
|
|
#45 |
|
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreft..jeg er ikke så interessert i sånne statusoppdaterings-aksjoner generelt, men jeg klarer ikke hisse meg opp over det heller. Folk skriver ting. Rett som det er om ting som ikke interesserer meg. Det er sikkert gjensidig. |
|
|
|
![]() |
|
|