Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Skolevesker til 11000

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-13, 10:56   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolevesker til 11000

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Sikter du til at jeg skrev vårt budskap? Jeg oppfatter det som at flere enn meg argumenterer for det samme her. Jeg er ikke spesielt opptatt av vestkant-østkant i denne tråden, det er generelt merkepress blant hos unger jeg prater om, jeg har ikke sagt det ikke finnes overalt i Norge.

Jeg er også opptatt av bærekraft og ansvarlighet og forbruksfest og bevissthet og etisk produksjon. (Og krig og fred og politikk og sånn. )

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 10:59   #2
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg er også opptatt av bærekraft og ansvarlighet og forbruksfest og bevissthet og etisk produksjon. (Og krig og fred og politikk og sånn. )

Er du spydig? Jeg synes jeg har holdt meg på et svært saklig nivå her, så det synes jeg ikke det er noen grunn til. Jeg har heller ikke pratet noe om etisk produksjon og bærekraft, men jeg mener at det er rimelig unødvendig å gire opp et merkepress blant unge som vi uansett vet kommer og ikke alltid i hvor stor kraft.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-13, 11:03   #3
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er du spydig? Jeg synes jeg har holdt meg på et svært saklig nivå her, så det synes jeg ikke det er noen grunn til. Jeg har heller ikke pratet noe om etisk produksjon og bærekraft, men jeg mener at det er rimelig unødvendig å gire opp et merkepress blant unge som vi uansett vet kommer og ikke alltid i hvor stor kraft.

Nei, jeg er ikke spydig. Og jeg er heller ikke tilhenger av merkepress, men opplever at fordi jeg prøver å nyansere, så blir jeg tatt til inntekt for både å være blind for fenomenet merkepress i seg selv, og lite opptatt av hva slags forbruk vi alle har og hva slags ansvar vi alle har Og det er virkelig ikke sant.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Gammel 28-02-13, 11:12   #4
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Nei, jeg er ikke spydig. Og jeg er heller ikke tilhenger av merkepress, men opplever at fordi jeg prøver å nyansere, så blir jeg tatt til inntekt for både å være blind for fenomenet merkepress i seg selv, og lite opptatt av hva slags forbruk vi alle har og hva slags ansvar vi alle har Og det er virkelig ikke sant.

Jeg synes ikke den nyanseringen din har kommet fram, det drukner litt i angrep er beste forsvar-greie.

Gutt 2002 og jente 2005
Gammel 28-02-13, 11:14   #5
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Standard

Jeg synes ikke den nyanseringen din har kommet fram, det drukner litt i angrep er beste forsvar-greie.

Hvilke angrep? Mener du seriøst at jeg har angrepet noen?

Gammel 28-02-13, 11:19   #6
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Standard

Hvilke angrep? Mener du seriøst at jeg har angrepet noen?

Det gjelder forsåvidt ikke spesifikt deg, men tråden ble etterhvert preget av høy temperatur med steile fronter og liten forståelse for andres poeng, samt at det ble veldig forskjellig fokus etterhvert. Noen er mest opptatt av vestkantfordommer, noen av generelt høyt forbruk i familier, noen av spesifikt merkepress blant barn og unge og noen diskuterer om folk kaller andre idioter eller ikke.

Gutt 2002 og jente 2005
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:09.