|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Skolevesker til 11000
Jeg er også opptatt av bærekraft og ansvarlighet og forbruksfest og bevissthet og etisk produksjon. (Og krig og fred og politikk og sånn.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er du spydig? Jeg synes jeg har holdt meg på et svært saklig nivå her, så det synes jeg ikke det er noen grunn til. Jeg har heller ikke pratet noe om etisk produksjon og bærekraft, men jeg mener at det er rimelig unødvendig å gire opp et merkepress blant unge som vi uansett vet kommer og ikke alltid i hvor stor kraft.
![]() |
#3 |
Panzerekstremfeminist
|
Nei, jeg er ikke spydig. Og jeg er heller ikke tilhenger av merkepress, men opplever at fordi jeg prøver å nyansere, så blir jeg tatt til inntekt for både å være blind for fenomenet merkepress i seg selv, og lite opptatt av hva slags forbruk vi alle har og hva slags ansvar vi alle har Og det er virkelig ikke sant.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Nek er allrighte dyr
Jeg synes ikke den nyanseringen din har kommet fram, det drukner litt i angrep er beste forsvar-greie.
![]() |
#5 |
Panzerekstremfeminist
|
Hvilke angrep? Mener du seriøst at jeg har angrepet noen?
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Nek er allrighte dyr
Det gjelder forsåvidt ikke spesifikt deg, men tråden ble etterhvert preget av høy temperatur med steile fronter og liten forståelse for andres poeng, samt at det ble veldig forskjellig fokus etterhvert. Noen er mest opptatt av vestkantfordommer, noen av generelt høyt forbruk i familier, noen av spesifikt merkepress blant barn og unge og noen diskuterer om folk kaller andre idioter eller ikke.
![]() |
|
|