|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Angående antrekk i konfirmasjon
Jeg har aldri før tenkt på at alle kjolekledde på flyplasser, på byen eller i banken egentlig er på tur i bryllup |
|
|
|
|
|
#62 |
|
saftig
|
Men hvorfor spør du da? Hvis du allerede har bestemt deg?
|
|
|
#63 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Angående antrekk i konfirmasjonFordi vi skal se hvor en eksklusiv kjole hun har.
|
|
|
#65 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Angående antrekk i konfirmasjonKan du ikke ha litt catwalk her inne, så vi får se hvordan DU ser ut med kjolen da? - med jakka og skoene og greier...*nysgjerrig* Du kjenner jo de du skal i konfirmasjon til da! - Og vet hvordan de forholder seg til "stiv påkledining!
|
|
|
#67 |
|
♥ ♥ ♥
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Angående antrekk i konfirmasjonTa på deg det du vil føle deg mest komfortabel i. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Angående antrekk i konfirmasjonJeg så på bildet før jeg leste teksten, og tenkte: "Nei, denne er for kort til en konfirmasjon. Kjolen bør slutte nærmere knærne" |
|
|
|
|
|
#69 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Angående antrekk i konfirmasjonDen kjolen hadde jeg glætt gått med i en konfirmasjon ja. med jakke og sko er den jo knallfin. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Alltid like optimist
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Angående antrekk i konfirmasjonOm du ikke vil bruke bunad, så er vel denne kjolen et veldig godt alternativ vel? De fleste kjoler er vel egentlig det? Og mange bukser?
|
|
|
#71 |
|
Fortynnet
|
Sv: Angående antrekk i konfirmasjonJeg syns absolutt ikke man trenger å ha bunad i konfirmasjon, og hvis du i tillegg får vondt i ryggen av den er vel valget enkelt. Jeg syns kjolen var kjempefin, og hadde gjerne brukt den i konfirmasjon. (Jeg har ikke bunad og er ikke så glad i det heller). Jeg har vært i ganske mange konfirmasjoner, og det er ganske stor bredde i antrekkene. Mange går jo i noe mer drakt-aktig og ikke så pyntet. Syns kjolen passer veldig bra, særlig siden den ikke er fullt så kort til deg som til modellen. |
|
|
|
|
|
#73 |
|
Lykkelig naiv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Angående antrekk i konfirmasjonKjolen var fin, og du kan bruke den. Uansett så er det viktigere at dere deltar enn hva man nå skal ha på seg. Kos dere i konfirmasjon |
|
|
|
|
|
#74 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Angående antrekk i konfirmasjonSyns kjolen er lekker |
|
|
|
|
|
#75 |
|
Like blid!
Sv: Angående antrekk i konfirmasjonJeg likte kjolen veldig godt, og synes definitivt at du kan bruke den i konfirmasjonen. Den vil nok kle deg kjempegodt. Bunaden kan vente til 17. mai.
|
|
|
|
#76 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Angående antrekk i konfirmasjonJeg synes godt at den derre kjolen i hovedinnlegget kan brukes i en konfirmasjon. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
|
Sv: Angående antrekk i konfirmasjonKjolen er lekker, og jeg ser selvfølgelig poenget med å beskrive den som eksklusiv i hovedinnlegget. Det hadde helt sikkert de andre litt mer snurte damene gjort også, hvis de hadde tenkt seg om. |
|
|
|
|
|
#78 |
|
navnet sjemmer ingen
Hvorfor det? En kjole er en kjole. Enten er den pen eller ikke. Enten passer den til anledningen eller ikke. At den er eksklusiv er virkelig noe jeg aldri har tenkt på før jeg entret dette forumet. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Angående antrekk i konfirmasjonEkslusiv er et velbrukt ord fra Angeliques side. Jeg sier ikke at det er noe galt i det, men det blir for dumt å påstå at det ikke betyr noe.
|
|
|
#80 |
|
Viser tenner
|
Sv: Angående antrekk i konfirmasjonLekker kjole Angelique! Du kan selvfølgelig bruke den med pent tilbehør.
|
![]() |
|
|