Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Billigst kontaktlinser - hvor?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-13, 21:35   #1
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billigst kontaktlinser - hvor?

Jeg sammenlignet lensway.no og lensstore.no og sparte faktisk 350,- (!) på å kjøpe på sistnevnte.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 22:06   #2
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Har du sjekket www.lensit.no
De har prisgaranti.

Gammel 01-03-13, 22:10   #3
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Har du sjekket www.lensit.no
De har prisgaranti.

Hm, nei - gjorde ikke det.
Men tror ikke jeg får det så mye billigere enn lensstore.no, er fornøyd!

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-13, 22:17   #4
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Ja, så det var ca samme pris der. Er jo bare snakk om småkr i forskjell.

Gammel 02-03-13, 23:21   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Jeg sammenlignet lensway.no og lensstore.no og sparte faktisk 350,- (!) på å kjøpe på sistnevnte.

Det var mye! Skal jammen sjekke selv neste gang jeg skal bestille. Det kommer jo helt sikkert an på hvilket merke man bruker. Jeg bruker en eller annen variant av Acuvue, husker ikke akkurat hva de heter.

Gammel 02-03-13, 23:28   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Jeg sjekker disse to nå og lensstore.no var 58 kr rimeligere enn lenssway.no på mine typer, pr pakke. Skal jammen gå over til lensstore da. Nå sjekket jeg ikke hva fraktforskjellen var, om det var noe. Men ofte bestiller jeg når de har fri frakt uansett.

Gammel 06-03-13, 20:09   #7
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Standard

Jeg bestilte på lensit.no søndagkveld og i går lå linsene i postkassen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:37.