Sv: Skolevesker til 11000
Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.
Jeg kjøpte faktisk en ny, billig mobil til 8-åringen, selv om vi hadde to gamle iPhones liggende. Litt fordi iPhonene hadde vart nøyaktig 20 min før de gikk i bakken, litt fordi jeg faktisk ikke vil være med på å sette standard (selv med gammel iPhone) - men aller mest fordi jeg ikke vil at han skal ha en telefon med kamera og netttilgang. Jeg synes han er for liten til å ha det ansvaret.
Med en arvepakke med merkeklær, hadde jeg selvsagt brukt det. Men jeg hadde nok litt halvbevisst gjerne passet på at de ble kombinert med billige cubusjeans.
Storesøs sin venninne vil ha ny telefon - nemlig Iphone, så hun sa åpenhjertet til meg at "jeg prøver å ødelegge min, så jeg får ny". Men problemet var visst at den tålte så mye. Hun hadde kaset den i gulvet og lagt den i vann uten resultater. Storesøs har en Ericson-telefon, så jeg spurte henne da venninnen hadde gått om hun tenkte likedan, men det gjorde hun ikke, hun likte telefonen sin veldig godt. Hun hadde heller ikke fått iphone hvis hun ødelagte/mistet sin.
Sist redigert av Skremmern : 02-03-13 kl 20:33.
|