|
|||||||
| Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Borte
|
Sv: Skappelgenser til tiåring. Hjelp!Slapp av, jeg er fortsatt på researchen for å finne ut om jeg greier det.
|
|
|
#22 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Skappelgenser til tiåring. Hjelp!Du må nesten kunne felle av for å strikke en slik genser.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Borte
|
Sv: Skappelgenser til tiåring. Hjelp!Jeg kan spørre farmor. Hun ender sikkert med å gjøre den ferdig uansett.
|
|
|
#26 |
|
Borte
|
Sv: Skappelgenser til tiåring. Hjelp!Jeg tar den gjerne med til Filifjonka og Lille Rosin også.
|
|
|
#27 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Skappelgenser til tiåring. Hjelp!
Hvis du bruker litt tid på den, kan det være mitt kaffe-med-røverdatter-alibi når jeg er på tur til sørlandet litt senere på våren.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skappelgenser til tiåring. Hjelp!Meld deg inn i Facebook-gruppa Vi som strikker Dorthegenseren. Der finner du bilder, oppskrifter og ekspertise.
|
|
|
#30 |
|
Borte
|
Sv: Skappelgenser til tiåring. Hjelp!Men mammaen min kan ikke strikke, bare hekle.
|
|
|
#31 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Skappelgenser til tiåring. Hjelp!Her fant jeg en som har laget i ca str 10 år:
|
|
|
#33 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skappelgenser til tiåring. Hjelp!Det ligger veldig greie instruksvideoer på garnstudio.com - der har jeg nettopp lært å flettestrikke. Og jeg er virkelig en nybegynner. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skappelgenser til tiåring. Hjelp!
Ikke spesielt spenstige garnbutikker hos deg, nei.
|
![]() |
|
|