|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
I mål
|
Sv: Nybegynner om skolesekk 1. klasse
Hos oss har de nå i andre tykke vanlige lærebøker både i RLE og samfunnsfag / naturfag. I tillegg til skrivebøker i matte og norsk, lesebøker og diverse kladdebøker. |
|
|
|
|
|
#62 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Nybegynner om skolesekk 1. klassePå snuppas skole har de knapt bøker i sekken. Et arbeidshefte i matte, en lesemappe med to ark og en flis av en bok, en tynn kladdebok og en meldingsmappe. Mer er det ikke, så de trenger ikke å bære tungt ... men det er vanvittig hva enkelte går og bærer på.
|
|
|
|
#63 |
|
Personlig pessimist
|
Bøkene i RLE og samfunnsfag er aldri med hjem. Det er kun arbeidsbøkene i matte og norsk som er det, ellers er det ark, kladdebok eller mappe. Sekken er fullest på tirsdager, for da tar han med alt han trenger til lekser resten av uken. På onsdagen er det uteskole (med musikk og kunst/håndverk først), og da har han bare tursekken med. Jeg er glad de ikke bærer så mye, for han går langt til/fra skolen.
|
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nybegynner om skolesekk 1. klasseJeg synes min bærer veldig mye. Bøkene de har er dessuten tunge, stor endring i vekt fra i fjor. Min er nå stor og lang og klarer det fint, klager ikke, men lillebroren vil nok få problemer når den tid kommer.
|
|
|
#65 |
|
Trøtt
|
|
|
|
#66 |
|
Sv: Nybegynner om skolesekk 1. klassePalmen: Der er vi helt enige!
|
|
|
#67 |
|
I mål
|
Enig. Storebror er en ganske høy gutt, ikke spinkel, og kunne brukt hva som helst. Men jeg ser at kanskje særlig om man er veldig liten og tynn bør man tenke ekstra på det. |
|
|
|
|
|
#68 |
|
Jeg må nok det med yngste. Han får neppe samme valg som eldste fikk.
|
![]() |
|
|