Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hva irriterer deg på treningssenteret?

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-13, 13:44   #11
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva irriterer deg på treningssenteret?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Mrs. Longbottom: Det må da være lov å glise til seg selv i speilet? Jeg gjør det hele tiden, men ikke fordi jeg er så fornøyd med meg selv, mest fordi jeg ler av at jeg i det hele tatt driver og trener med vekter. Det er sikkert ikke alle som skjønner hvorfor jeg står der og smiler, men jeg kan jo ikke la være å smile for det? Smiling må da få lov til å forekomme, så lenge det ikke er av andre, tenker nå jeg

Selvsagt er det lov. Det må også være liv å observere det og syns det er litt pussig. Ikke noe som irriterer, som sagt, men som jeg legger merke til. Jeg legger merke til veldig mye, jeg har vanskelig for å sone helt ut og bare konsentrere meg om meg selv (litt slitsomt egentlig). Det betyr ikke at det er galt, bare at jeg legger merke til det. Det er vel også ikke vennlige mennesker som smiler mens de trener jeg legger mest merke til, men de som ser ut som om de kler av seg selv med øynene i speilet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:24.