|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Trøtt
|
Sv: Barn under 10 år - hva skal dere i sommerferien?Jeg har lyst til å leie hytte ved sjøen i et par uker, enten sørlige del av norge eller i sverige.
|
|
|
#22 |
|
can-jur
|
Sv: Barn under 10 år - hva skal dere i sommerferien?Vi skal ta med oss syklene til Hunderfossen og telte der i nærheten og både besøke Hunderfossen parken og tog museet. Når vi er lei av teltliv, kjører vi sørover og tar noen dager på Hotell Mormor, all inclusive.
|
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barn under 10 år - hva skal dere i sommerferien?
Det har jeg også lyst til, men jeg finner liksom ikke noe. Hvor leter du?
|
|
|
#25 |
|
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barn under 10 år - hva skal dere i sommerferien?Vi har en 9 åring som har lyst å dra til legoland og billund, så tror kanskje vi gjør det, tar med bil og tar barnas båt over og kan stoppe litt på veien. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barn under 10 år - hva skal dere i sommerferien?
Åh, de planene dine skulle jeg gjerne hørt mer om .
Sist redigert av GinaK : 09-03-13 kl 11:21. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Drømmer
|
Sv: Barn under 10 år - hva skal dere i sommerferien?Poden er nesten 7år , vi har ingen store ferieplaner i år siden vi må spare penger. Så foreløbig er det, hytta med fisking, bading og tid med familie, tur til hunderfossen med venner, muligens en tur til Bergen med venner og ellers en tur til Sverige i 2-3netter. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barn under 10 år - hva skal dere i sommerferien?Vi har leid hus med svømmebasseng ved Riveraen i Frankrike. Resten av sommeren blir det sørland, sol og sommer i ulike varianter
|
|
|
#29 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Barn under 10 år - hva skal dere i sommerferien?Jentene er 4 og 0 i sommer, og vi gjentar det som var suksess i fjor; Hytteferie med jevnaldrende barn. Orker ikke sydenferie med liten baby, men kan hende vi flyr og besøker faren min som bor i utlandet.
|
|
|
#30 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Sv: Barn under 10 år - hva skal dere i sommerferien?Jeg har termin på sensommeren, og vi kommer til å ha nok å gjøre (og bruke pengene på) når vi skal ordne uteområdet til det nye huset vårt så vi hadde egentlig ikke tenkt å legge ut på noe særlig ferie i år. Vi drar allikevel en uke til Danmark (Skallerup Klit) med et vennepar som har barn på samme alder som våre og der skal vi i Legoland og Fårup og gjøre det man ellers gjør i Danmark. Etterpå er planen at vi drar en uke til Oslo for å besøke søsteren min og familien, og da drar vi innom bl.a. Dyreparken på veien siden vi har to som er helt frelst i Kardemomme by og en som er skikkelig Sabeltannfan. Dette blir når jeg er ca 33 uker på vei, og med tanke på at jeg kun har kommet til uke 34 og 35 før tør vi ikke å planlegge noe mer utover sommeren, men det blir kanskje en hyttetur i nærheten om det passer seg. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Barn under 10 år - hva skal dere i sommerferien?Vi skal ha Norgesferie. Planen er Hunderfossen - Jotunheimen - Sunnmøre. Deretter Lærdal - Ustaoset - Langedrag - hjem.
|
|
|
#32 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Barn under 10 år - hva skal dere i sommerferien?Husets tenåring nekter å bli med på ferie i år, så derfor reiser vi en uke til sydenlandet et eller annet sted med 5åringen og 10 åringen. Jeg og tenåring skal til London noen dager. Ellers blir det litt hos besteforeldre, litt hjemme. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
bits and pieces
|
Sv: Barn under 10 år - hva skal dere i sommerferien?Vi skal gjøre akkurat det samme som i fjor. Jeg tar med meg ungene nordpå og blir i 2 uker. Vi gleder oss alle 3, og i år kommer det slektninger jeg ikke har sett på mange mange år.
|
|
|
|
#34 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Barn under 10 år - hva skal dere i sommerferien?Vi skal fire uker til Thailand. Barna er 6, 8, 14 og 16. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Barn under 10 år - hva skal dere i sommerferien?Barna er 3 og nesten 8 denne sommeren. Vi skal hvertfall:
|
|
|
|
#36 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Barn under 10 år - hva skal dere i sommerferien?Minsten her blir 3 år i sommer. Vi skal en uke på aktivitetsferie i Danmark, det er slett ikke lett å finne noe som er stas for alle når vi har 4 barn mellom 13 og 3 !
|
|
|
#37 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Sv: Barn under 10 år - hva skal dere i sommerferien?Barna er 5 og 6 i sommer. Vi flyr Roma, henter bil og kjører til et resort i sør i Toscana. 14 dager borte. Og jeg har lovt de en tur til Vimmerby og Lindgrens land.
|
|
|
|
#38 |
|
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Sv: Barn under 10 år - hva skal dere i sommerferien?Vi skal til antibes med venner og min søster og hennes datter på 15. Bading og severdigheter blir bra.
|
|
|
|
#39 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Barn under 10 år - hva skal dere i sommerferien?Ungene er 6 og 8 til sommeren, og vi skal til Legoland. 5 dager i Lalandia.
|
|
|
#40 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Barn under 10 år - hva skal dere i sommerferien?I tillegg til Frankrike og Italia skal vi også være litt i campingvogna til foreldrene mine i Bamble, Telemark. Etter at de fikk "spikertelt" i fjor er den som en hytte. |
|
|
|
![]() |
|
|