|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hjelp: Hvordan få slått av ting på Facebook (varseltoner og Spotify)?Jeg har plutselig begynt å få varseltone hver gang folk skriver noe i innlegg jeg har skrevet i. Hvordan får det dette bort. T-skje forklaring takk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
stressmonster
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
![]() Sv: Hjelp:Hvordan få slått av ting på facebook (Varseltoner og spotify)?Det første vet jeg ikke, men på spotify finner du "private listening" under file øverst. Dette må du skru på for hver økt. Enkelt skal det ikke være.
![]() |
#3 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Hjelp:Hvordan få slått av ting på facebook (Varseltoner og spotify)?Har klart å ordne med spotify, så da gjenstår bare varseltonene |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Hjelp:Hvordan få slått av ting på facebook (Varseltoner og spotify)?Meissa- tusen takk |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() Sv: Hjelp:Hvordan få slått av ting på facebook (Varseltoner og spotify)?Hjelper min gamle tråd?
![]() |
#6 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hjelp: Hvordan få slått av ting på Facebook (varseltoner og Spotify)?Kva slags telefon er det snakk om?
![]() |
![]() |
#7 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp: Hvordan få slått av ting på Facebook (varseltoner og Spotify)?Jeg tror det skal gå an å "bryte forbindelsen" mellom Spotify og Facebook permanent også, sånn at man ikke trenger å velge 'private' hver gang man starter opp, men jeg husker ikke hvordan.
![]() |
#8 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp: Hvordan få slått av ting på Facebook (varseltoner og Spotify)?Nå kom jeg på noe! Hvis du går inn på Facebook, på 'kontoinnstillinger' (finnes under tannhjulet øverst i høyre hjørne) og så 'applikasjoner' (venstre marg), finner Spotify og trykker på 'rediger', så vil du få opp muligheten til å endre hvem som kan se Spotify-aktivitetene dine på Facebook. Du kan sette innstillingen til 'Bare meg', så slipper du at Spotify-aktiviteter blir synlig for andre.
![]() |
#9 |
Fru Jacobsen
![]() Sv: Hjelp: Hvordan få slått av ting på Facebook (varseltoner og Spotify)?Stinemor og Nyx- tusen takk, da var det ordnet |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|