|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det batteridrevne støvsugere som faktisk funker?Jeg skjønner ikke hva som er så fantastisk med Ergorapido. Vi har riktignok første modell, men den er jo elendig. Kanskje den har blitt bedre med åra? |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Finnes det batteridrevne støvsugere som faktisk funker?
Vi har hatt en eldre modell og nå den nyeste. Den eldre var ok, men ble fort daff. Den nye duger mer enn godt nok til "under spisebordet- og kjøkkenstøvsuging". Og det hender jeg tar en kjapp runde i stua også.
|
|
|
|
#23 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Finnes det batteridrevne støvsugere som faktisk funker?
Har denne. Ganske ny og den sterkest modellen. Funker utmerket.
|
|
|
|
#24 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Finnes det batteridrevne støvsugere som faktisk funker?Vi har den samme som "alle" andre her hat. Den fungerer veldig greit når den er nytømt. Må helst være tom for at den skal suge noe.
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Finnes det batteridrevne støvsugere som faktisk funker?Mannen har en ergorapido og liker den. Jeg synes den fungerer sånn passe, og tar heller en skikkelig runde med støvsugeren enn å dille med ergorapidoen. Men som sagt, vi er ulike der. Mannen synes den er verdt sin vekt i gull.
|
![]() |
|
|