Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hunden min spiser bæsj

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-13, 21:28   #1
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hunden min spiser bæsj

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Vår voksne hannhund spiser bæsj i perioder med løpetid. Jeg vet ikke om det er en sammenheng, og hva den eventuelt består i. Ekkelt er det, i hvertfall.

Du har en hannhund. Hvordan vet du at det han finner er fra tisper med løpetid??? for hannhunder har jo ikke løpetid.

forøvrig, jeg vet om flere hunder som spiser bæsj, det krever at eier enten aksepterer, eller ikke lar hunde løpe i lang line når man går tur... usj. Heldigvis viser ikke vår tispe interesse for sånt. Hun har sine særheter, men ikke dette, heldigvis.

Gammel 11-03-13, 21:55   #2
Leandra
Superduperaktiv

Leandra sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Dette er dessverre vanligere enn man tror. Nesten alle hunder har spist bæsj en eller annen gang. Noen vokser det av seg, andre ikke. Man kan forhindre at de gjør det når man er i nærheten og ser det. Men hvem vet om de ikke prøver seg når de er alene.. Min valp gjør også dette, og ja, det er motbydelig. Kattebæsj er favoritten, og vi har katt og kattedo jeg tar henne skikkelig når hun gjør det,og hun vet hun ikke har lov, likevel klarer hun ikke la være når hun får anledning. Føler det var enda verre med en gang vi fikk henne, da prøvde hun ALLTID å ete sin egen bæsj, nå er det bare av og til. Men hun fant senest idag en frossen bæsj ute hun dro med seg, ja jeg holdt på å klikke. Men hva i huleste skal man gjøre, tenker at hun kanskje vokser det av seg..håpe, håpe..

Gammel 12-03-13, 08:50   #3
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Du har en hannhund. Hvordan vet du at det han finner er fra tisper med løpetid??? for hannhunder har jo ikke løpetid.

Jeg mener ikke at han spiser bæsj fra tisper, men at bæsjespisingen sammenfaller med at det er løpetid i nabolaget. Og trust me: Dét merkes her i huset.

Hannhunder har faktisk løpetid hver gang en tispe i kommunen har løpetid, det føles i hvertfall slik.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:23.