Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Gran Canaria, Paradise Lago

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-03-13, 20:32   #1
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Gran Canaria, Paradise Lago

Noen som har vært her? Fornøyd?
Ca hvor lang tid tok det fra flyplassen til hotellet? Og er det veldig langt til Palmitos park?

Vi reiser visst plutselig hit den 10.april.

Gammel 12-03-13, 20:34   #2
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gran Canaria, Paradise Lago

Vi var fornøyde barna drømmer stadig om å reise tilbake. Noe kaldt vann i badelandet, ellers ok. Var i palmitos park, vi hadde leiebil så klarer ikke helt å huske h Kr man tid vi brukte dit.
kos dere!!

Gammel 12-03-13, 20:58   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nylig vært i Puerto Rico som jeg ser ligger i nærheten.

Det så unektelig flott ut med vannland på hotellet.

Vi var i Palmitos Park og tok rutebuss fra sentrum av Puerto Rico. Bussen ble stappfull på første holdeplass, så de satt inn en ekstra buss. Dermed kjørte vi motorveien og var der på en halvtime. Palmitos Park var virkelig verdt et besøk.

Gammel 12-03-13, 21:04   #4
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Og Tauritodalen ligger vel sånn 30-40 min fra flyplassen mener jeg... På god motorvei nesten hele veien. God tur.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-13, 21:09   #5
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Takk for svar!
Ja, dette ble litt plutselig bestemt. Og vi håper på bra vær så klart. Det er vel kanskje ikke gitt at det er det på den tiden men. Dette blir en ekstraferie. Hovedferien tas uansett i juli.

Tipper ungene kommer til å elske det ja! Så Palmitos park er verdt et besøk altså? Hm. Da må jeg jobbe for å få med meg gubben dit skjønner jeg. Han liker seg nemlig best på hotellet når han først har kommet dit.

Gammel 12-03-13, 21:11   #6
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Jentene være fikk sitte ved siden av en delfin i parken, og klappe den. Veldig stor stas!

Gammel 12-03-13, 22:53   #7
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sonja Sockersöt, her.

Hvis du søker litt her på FP så kommer det opp flere erfaringer. Jeg har vært der og synes det var et shabby høl, mens andre har likt seg veldig godt der. Vannet i parken var forøvrig så iskaldt at ingen badet da vi var der i januar i fjor.

Palmitos park er en slags dyrepark med mest fugler og at delfinshow. Men den ligger ikke skrekkelig langt unna "Aqualand" som jeg antar at du sikter til.

Gammel 12-03-13, 23:47   #8
Nima
Stadig innom

Nima sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
Nima er populærNima er populærNima er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Palmitos park er en slags dyrepark med mest fugler og at delfinshow. Men den ligger ikke skrekkelig langt unna "Aqualand" som jeg antar at du sikter til.

Aqualand ligger ikke så langt fra palmitosparken, det er rett. Men badelandet som hun skal til er noe annet. Lago Taurito har eget agualand/badepark. og det ligger mellom puerto rico og mogan, helt sør på øyen.

Nima er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:59.