|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
| Se resultatene: Hadde du likt å få kubus 4 i gave? | |||
| Yes! Den står på ønskelista. |
|
27 | 12,44% |
| Eh! Det er jo en lysestake som så mange andre. |
|
25 | 11,52% |
| Tja, om jeg får den så er den fin, men jeg betaler ikke for den selv. |
|
47 | 21,66% |
| Nei, den var fæl. |
|
118 | 54,38% |
| Deltakere: 217. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Om du fikk denne i gaveAuda.
|
|
|
#63 |
|
Passiv
|
Sv: Om du fikk denne i gave... Sist redigert av konsulenten : 21-03-14 kl 12:16. |
|
|
|
#64 |
|
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du fikk denne i gaveJeg likte den ikke. |
|
|
|
|
|
#65 |
|
Fortynnet
|
Sv: Om du fikk denne i gaveJeg er i og for seg opptatt av design, men at noe er "design" betyr ikke i seg selv så mye. Jeg må like form og uttrykk på selve gjenstanden. Georg Jensen-saker har jeg også svært sjelden sansen for. |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du fikk denne i gave
Dette er vel akkurat det jeg tenker, bortsett fra siste setning. Jeg er glad i firkantede ting, men jeg tror du satte fingeren på hva som gjør at denne blir feil for meg.
|
|
|
#67 |
|
Passiv
|
Sv: Om du fikk denne i gave... Sist redigert av konsulenten : 21-03-14 kl 12:16. |
|
|
|
#68 |
|
Passiv
|
|
|
|
#69 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Om du fikk denne i gaveIkke fæl akkurat, men fin var den ikke. Jeg fikk Nille/Europris/Plantasjen-assosiasjoner av den (handler gjerne der, så det er ikke noe galt i det), og ville ikke forstått at det var dyre designgreier. |
|
|
|
|
|
#70 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Om du fikk denne i gaveFæl til hverdags, men som adventsstake er den jo... tja, grei nok. På kontoret. Ville ikke hatt den hjemme.
|
|
|
|
#71 |
|
Passiv
|
Sv: Om du fikk denne i gave... Sist redigert av konsulenten : 21-03-14 kl 12:17. |
|
|
|
#72 |
|
flisespikker
|
Sv: Om du fikk denne i gaveJeg synes den var fin, men vi har ikke noe sted å ha en slik en, så jeg ville blitt begrenset glad for den. Jeg vil generelt ikke at folk (unntatt mannen min) kjøper store lysestaker eller andre "interiørting" til meg. (Mindre lysestaker som man kan dekke middagsbord med og ellers ha i skapet er greiere.)
Men jeg synes likevel det å kvitte seg med venner som var frekke nok til å kjøpe den ville være litt i overkant.
|
|
|
#73 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Om du fikk denne i gaveTja, om jeg får den så er den fin, men jeg betaler ikke for den selv.
|
|
|
#74 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du fikk denne i gaveDen er helt grei,men ikke noe jeg hadde betalt for selv,og det er mye mulig at jeg kunne funnet på å bytte den i noe annet jeg heller ville hatt. |
|
|
|
|
|
#76 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Om du fikk denne i gaveNei, uffda. |
|
|
|
|
|
#77 |
|
lettere utlada
|
Sv: Om du fikk denne i gaveJeg liker svart, men denne likte jeg IKKE!
|
|
|
#78 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Om du fikk denne i gaveNei. Rett og slett fordi jeg ikke liker mørklakkert stål. Hvitt er safere om du vil kjøpe noe til meg. |
|
|
|
|
|
#79 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Om du fikk denne i gaveIkke min greie, da jeg er mer slik: |
|