|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Librocubicularist
|
Sv: Barselgave til de som har [nesten] alt?Eg kan informere om at ho som skreiv det blogginnlegget om fødepakke med bøker, var barnlaus på det dåverande tidspunkt. Eg har ei venninne som har spurt meg etter at eg fekk barn sjølv, om eg syntest det var ein god ide å komme drassande med ein stabel bøker i barselpresang. Eg har vel endra oppfatning.
|
|
|
|
#42 |
|
maler
|
Sv: Barselgave til de som har [nesten] alt?Selv om barnet arver alt er det koselig med noe helt nytt til den lille. Bittesmå silkeullplagg fra nøstebarn for eksempel. Eller kopp og skje og tallerken.
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barselgave til de som har [nesten] alt?Jeg liker de tallerkenene man får kjøpt hos gullsmed. Det følger med sølvskje. Her brukes de enda av barna på 4.5 år og 8.
|
|
|
#44 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Barselgave til de som har [nesten] alt?Fin kurv med: klinex, lipbalp, brystvortesalve..,sjokolade/energibar, noe å drikke, ukeblad, og event en bukett tulipaner. Og en NUK-silikon smokk til babyen, noen raggsokker i ull eller annet i ull, - og/eller en myk bamse/trøsteklut. Og en liten bok til storesøster.
|
|
|
|
#45 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
Sv: Barselgave til de som har [nesten] alt?Vi venter barn i disse dager og har mye babyklær og ting fra de eldste. Jeg er kresen på klærne også så jeg liker godt å handle slikt selv (er ikke så glad i H&M klær med Hello Kitty bilde og sånn på)
|
|
|
#46 |
|
Kakemonster
|
Sv: Barselgave til de som har [nesten] alt?
Men hun som fikk bøkene ønsket seg det selv? Da blir det jo noe annet.
|
|
![]() |
|
|