|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Dere med tre barn i skolealder - hvilken bil kjører dere?Men er den ikke veldig trang bak? Jeg var innom butikken og prøvesatt den, og det midterste baksetet var for smalt for slanke meg, i hvert fall. Men det er en veldig fin og funksjonell bil, syns jeg. Og kompakt!
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dere med tre barn i skolealder - hvilken bil kjører dere?
Det i midten er litt smalere enn de to andre. Jeg har sittet der mellom to barnestoler og synes det har gått helt greit plassmessig. Man må gjerne opp til en større type bil for å finne tre "fulle seter".
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand" [J-2003 - G-2005 - J-2008] Sist redigert av mrc : 20-03-13 kl 13:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Peugeot 5008, Ford S-Max og Citroen Grand C4 Picasso har alle full setebredde i alle setene i 2.seterad. Det var en forutsetning da vi valgte oss ny bil. Man skal gjerne ikke kun få skviset inn tre bilstoler, man skal også enkelt kunne komme til å løsne beltespennen raskt om situasjonen krever det.
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har fått først 2 beltestoler og en bakovervendt stol inn i baksetet på touran. Nå har vi 3 beltestoler. Er jo litt pirk å få festet seler innimellom, men går helt greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|