|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger smykketips!Jeg ville hatt et litt langt kjede, gjerne med et anheng, hjerteformet, eller hva du nå har og liker. Men kjolen funker fint uten også
|
|
|
#22 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Trenger smykketips!Jeg hadde blinget med noe sånt. Da ville jeg ikke hatt armbånd.
|
|
|
#23 |
|
I mål
|
Sv: Trenger smykketips!Jeg bruker hverken armbånd eller kjeder selv, og hadde om jeg var deg droppet alt av smykker |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger smykketips!
|
|
|
#26 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Helt enig. Kjeder til denne fine kjolen ville jeg heller ikke valgt. Tenk utenfor boksen |
|
|
|
|
|
#27 |
|
intro
|
Sv: Trenger smykketips!Hmmm... Lette litt i går kveld og fant noe som var forholdsvis blingete til meg å være (men i mørke farger, så klart). Må ta en snartur på senteret i kveld, tror jeg, og se om jeg kan finne noen armbånd (som ikke er så store at de bare faller av - en medvirkende årsak til at armbånd sjelden er i bruk). En ring fant jeg også.
|
|
|
|
#28 |
|
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Sv: Trenger smykketips!Snö, Pilgrim, Våga er fine smykkemerker synes jeg. Lykke til med jakten!
|
|
|
#29 |
|
intro
|
Sv: Trenger smykketips!Takk! Jeg har litt begrenset utvalg av butikker her, dessverre (ute i god tid med planlegging, som alltid
|
|
|
|
#30 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger smykketips!Lekker kjole! Jeg ville ha gått for ørepynt og armbånd. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
intro
|
Jeg har faktisk et enkelt, afrikansk et med store, perletrukne kuler i ulike grønntoner. Har aldri helt blitt bekvem med det fordi kulene er hakket for store, men det er mulig det kan funke her.
|
|
|
|
#34 |
|
Passiv
|
Dette er jeg helt enig i. Jeg mener å se at kjolen har en del legg og sømmer foran (?). Da ville jeg vært forsiktig med langt kjede, det kan bli litt rotete. (Personlig ville jeg ikke hatt kjede i det hele tatt når det er slike sømmer og detaljer på kjolen, men det er litt smak og behag. Jeg liker rene linjer i antrekk, men det passer jo ikke for alle). |
|
|
|
#35 |
|
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trenger smykketips!Dropp smykke og ta deg en tur i butikken til Cecilie Melli og kjøp et par lekre øredobber. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Epikur
|
Sv: Trenger smykketips!Jeg er enig med Tallulah, noe svært i halsen ville vært fint.
|
|
|
#37 |
|
Epikur
|
Sv: Trenger smykketips!Eller kanskje du skulle sette opp håret og ha et par øredobber?
|
|
|
#38 |
|
intro
|
Det er ikke noe særlig med sømmer på kjolen, faktisk - litt oppe ved skuldrene, bare.
|
|
|
|
#39 |
|
Passiv
|
Sv: Trenger smykketips!Ok, trodde det var en søm rundt livet men det var ikke lett å se. Kanskje jeg bomma på legg også, da. :myser: |
|
|
|
#40 |
|
intro
|
Joda, du har jo helt rett - søm rundt livet samt legg foran og bak, men i selve overdelen (der det evt. kjedet skal være) er den helt plain.
|
|
![]() |
|
|