Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-13, 21:27   #21
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?

Da jeg mailet Ticket, kom svaret raskt. Dog havnet mailen rett i spambøtta mi, så det tok litt tid før jeg oppdager den.

(Jeg klagde på min, som var kjøpt brukt, og fikk ny dress sendt i posten.)

Gammel 16-03-13, 22:25   #22
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Samme her! Kjøpte fra ticket2heaven.dk i vinterferien og den har gått opp i sømmene nå. Jeg sendte mail til kundeservice men har enda ikke fått tilbakemelding tross purring igår.La ved bilder av elendigheten.
Jeg forventet rask tilbakemelding fra de og er ganske skuffet. Kommer aldri til å handle derfra igjen.

Jeg har hatt ticket i mange år og har vært veldig fornøyd. De har holdt stor-slitere tørre og varme og en av dressene fungerer nå supert til barn nummer tre. Derfor er jeg så overrasket over at denne er så dårlig. Jeg tenker i utgangspunktet at vi har vært uheldige, eller at det har skjedd en glipp et sted i produksjonen hos Ticket. Sånn sett er jeg overrasket over at du ikke har fått svar.

Gammel 17-03-13, 00:26   #23
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Det var rart ja. Jeg sjekket søppelposten men der lå det ikke svar samt har dobbeltsjekket at adressen stemmer; kundeservice@ticket2heaven.dk
Må legge til at vi har hatt Tth dress før og vært fornøyd så dette må være et mandagsprodukt. Syns dey er rart de ikke har svart men jeg skal avvente noen dager så ringe.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-13, 01:07   #24
Stine-mor
Firebarnsmor

Stine-mor sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Jeg brukte mail@ticket2heaven.dk . Det er dog et par år siden da.

Gammel 17-03-13, 11:34   #25
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har hatt to Ticketdresser i år. Den ene har sklidd ut i alle sømmer, den andre kan man ikke se er brukt. Nå har jeg sendt Mail til Ticket.

Gammel 17-03-13, 11:38   #26
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Mange som har opplevd det samme med Ticket altså. Jeg er ikke sikker på om de har for lite sømmonn eller om stoffet er løst vevet. Jeg får lete etter kvitteringen.

Gammel 17-03-13, 12:59   #27
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Vi er heller ikke fornøyd med ticket i år, blir fort slitt og tar inn vann som en sil.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-13, 13:30   #28
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Da har jeg fått tilbakemelding fra TTH. Hun vil at plagget sendes tilbake før de ser på saken.

Greit nok det - men det er jo bare det at da må vi kjøpe noe nytt i mellomtiden siden det er litt for tidlig å begynne med skallplagg her vi bor. Trodde det holdt med billeddokumentasjon på sømmer i siden og ved bena siden plagget ikke har vært i bruk siden skolestart etter vinterferien. I tillegg må jeg ut med porto til Danmark og risikerer i tillegg nok en fet Ups faktura på innfortolling igjen dersom de påfører pakkeverdi....

Får vurdere om det er verdt det.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-13, 13:47   #29
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Skallklær over godt med ulltøy holder bra for en periode. Er jo etter det prinsippet mange av dressene er laget.

Gammel 18-03-13, 13:50   #30
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sånn skal det være! Vi har veldig god erfaringen med reima til våre aktive barn. Og det er ikke engang reima+.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-13, 14:45   #31
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken dress var det SpetakkelRandi?
Storebror har en Reima Tec dress som han har fått hull på, jeg har satt på på kvoten for hard bruk, men om det er problemer med noen produkter, så kan det jo lønne seg å klage.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-13, 00:40   #32
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Det var denne:

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-13, 08:40   #33
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Takk. Ikke den samme vi har.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:53.