|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?Da jeg mailet Ticket, kom svaret raskt. Dog havnet mailen rett i spambøtta mi, så det tok litt tid før jeg oppdager den.
|
|
|
#22 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?
Jeg har hatt ticket i mange år og har vært veldig fornøyd. De har holdt stor-slitere tørre og varme og en av dressene fungerer nå supert til barn nummer tre. Derfor er jeg så overrasket over at denne er så dårlig. Jeg tenker i utgangspunktet at vi har vært uheldige, eller at det har skjedd en glipp et sted i produksjonen hos Ticket. Sånn sett er jeg overrasket over at du ikke har fått svar.
|
|
|
#23 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?Det var rart ja. Jeg sjekket søppelposten men der lå det ikke svar samt har dobbeltsjekket at adressen stemmer; kundeservice@ticket2heaven.dk |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?Jeg brukte mail@ticket2heaven.dk . Det er dog et par år siden da.
|
|
|
#25 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?Vi har hatt to Ticketdresser i år. Den ene har sklidd ut i alle sømmer, den andre kan man ikke se er brukt. Nå har jeg sendt Mail til Ticket.
|
|
|
#26 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?Mange som har opplevd det samme med Ticket altså. Jeg er ikke sikker på om de har for lite sømmonn eller om stoffet er løst vevet. Jeg får lete etter kvitteringen.
|
|
|
#27 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?Vi er heller ikke fornøyd med ticket i år, blir fort slitt og tar inn vann som en sil. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?Da har jeg fått tilbakemelding fra TTH. Hun vil at plagget sendes tilbake før de ser på saken. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?Skallklær over godt med ulltøy holder bra for en periode. Er jo etter det prinsippet mange av dressene er laget.
|
|
|
|
#30 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?Sånn skal det være! Vi har veldig god erfaringen med reima til våre aktive barn. Og det er ikke engang reima+. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Hvor mye bør en dress til 1700 kr tåle?Hvilken dress var det SpetakkelRandi?
|
|
![]() |
|
|